Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Riktigt läcker! :D Skickade ut den på en maillista och fick den här till svar:

:whistling::P:lol:

Tekniskt sett är det mesta helt stört snyggt, går väl i och för sig inte riktigt att jämföra med TRK då dessa herrar är civila och kan skippa den militära precisionen?

Otroligt omväxlande och snyggt i vilket fall som heslt, snacka om "c-c-combo breaker-nummer" under ett Tattoo!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bortsett från att nakna kroppar alltid är intressanta förstår jag inte konceptet - ligger det någon tanke bakom videon?

Jag vet inte riktigt. Tyckte bara att det var intressant och, flummigt. Kul idé. Roligt att se hur folket omkring reagerar.

Speciellt häftig är den väl egentligen inte, men jag vet inte vart annars jag skulle posta den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt. Tyckte bara att det var intressant och, flummigt. Kul idé. Roligt att se hur folket omkring reagerar.

Speciellt häftig är den väl egentligen inte, men jag vet inte vart annars jag skulle posta den.

http://www.answers.com/topic/list-of-nudity-in-music-videos

Naket är ingenting speciellt för en musikvideo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså... va? Vad var det för speciellt? En tönt kommer in på scenen, överdriver sin hillbilly-het (vilket till och med Sharon såg) och sjunger If Tomorrow Never Comes med lite ändrad text, och sjunger... dugligt, men absolut inte mer? Var är rysningarna? Jag såg då verkligen inget i närheten av Susan Boyle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte, men det kändes så... Uppgjort, på något sätt - publiken skrattade så tillgjort och amerikanskt, och han var en enda stor stereotyp från topp till tå. Jobbet, tugget "Aam a chick-un caetch'errr", till det sjaskiga håret instoppat under kepsen. Och jag håller med Henki om att det inte var extraordinärt. Det är en klassisk historia, underdogen som ingen tror på och blir utskrattad, varpå han visar sig kunna spela gitarr och röra folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte, men det kändes så... Uppgjort, på något sätt - publiken skrattade så tillgjort och amerikanskt, och han var en enda stor stereotyp från topp till tå. Jobbet, tugget "Aam a chick-un caetch'errr", till det sjaskiga håret instoppat under kepsen. Och jag håller med Henki om att det inte var extraordinärt. Det är en klassisk historia, underdogen som ingen tror på och blir utskrattad, varpå han visar sig kunna spela gitarr och röra folk.

Mjo. Känns som att de anlitat X antal sådanna personer till dessa typ av program de senaste säsongerna. Med tanke på hur mycket det hänt. Har säkert bara hänt en gång 'på riktigt' och det var den första tjejen som faktiskt vann första America's Got Talent. Sedan dess känns allt så fake och det har hänt hur mycket som helst. Susan Boyle, Sedan nästa avsnitt i Brittain's Got Talent så kom en annan ung ballerinatjej som alla trodde skulle suga och sjööng som fan. Sen den här.

Och det som gör det som så att folk får rysningar av är egentligen inte sången eller framträdandet utan det domarna säger och att personen blir gråtfärdig / börjar gråta. I believe it's all fake.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo. Känns som att de anlitat X antal sådanna personer till dessa typ av program de senaste säsongerna. Med tanke på hur mycket det hänt. Har säkert bara hänt en gång 'på riktigt' och det var den första tjejen som faktiskt vann första America's Got Talent. Sedan dess känns allt så fake och det har hänt hur mycket som helst. Susan Boyle, Sedan nästa avsnitt i Brittain's Got Talent så kom en annan ung ballerinatjej som alla trodde skulle suga och sjööng som fan. Sen den här.

Och det som gör det som så att folk får rysningar av är egentligen inte sången eller framträdandet utan det domarna säger och att personen blir gråtfärdig / börjar gråta. I believe it's all fake.

Men egentligen så är väll alla dom här programmen fake... American Idol, American Inventor (eller något sådant) och detta, alla dom är väll fake men men, han var bra på att sjunga och han har en jävla häftig accent! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor