Jazz Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Riktigt läcker! Skickade ut den på en maillista och fick den här till svar: Tekniskt sett är det mesta helt stört snyggt, går väl i och för sig inte riktigt att jämföra med TRK då dessa herrar är civila och kan skippa den militära precisionen? Otroligt omväxlande och snyggt i vilket fall som heslt, snacka om "c-c-combo breaker-nummer" under ett Tattoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Bortsett från att nakna kroppar alltid är intressanta förstår jag inte konceptet - ligger det någon tanke bakom videon? Jag vet inte riktigt. Tyckte bara att det var intressant och, flummigt. Kul idé. Roligt att se hur folket omkring reagerar. Speciellt häftig är den väl egentligen inte, men jag vet inte vart annars jag skulle posta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Det här är rätt så sött (kan väl även klassas som häftigt). Sexåringar som startat ett band: http://www.reporter.ee/2009/08/01/6-aastas...erdi-lasteaias/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Jag vet inte riktigt. Tyckte bara att det var intressant och, flummigt. Kul idé. Roligt att se hur folket omkring reagerar. Speciellt häftig är den väl egentligen inte, men jag vet inte vart annars jag skulle posta den.http://www.answers.com/topic/list-of-nudity-in-music-videos Naket är ingenting speciellt för en musikvideo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 http://www.answers.com/topic/list-of-nudity-in-music-videos Naket är ingenting speciellt för en musikvideo. Det har jag inte sagt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Alarm, en kort kortfilm om trötthet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Alarm, en kort kortfilm om trötthet! Så jävla häftig !!! Extremt bra renderad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Coolt, cool.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Coolt, cool.... Mm, bra trick! Men den kunde lätt gjorts på sex sekunder istället för femtiosex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 (redigerad) WOW! Det här är bättre än Susan Boyle! Blir nästan tårögd av det här, wow! http://www.youtube.com/watch?v=Lzul5rxd-i8 Redigerad 3 augusti, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 WOW! Det här är bättre än Susan Boyle! Blir nästan tårögd av det här, wow! Lzul5rxd-i8 Fucking rights! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Alltså... va? Vad var det för speciellt? En tönt kommer in på scenen, överdriver sin hillbilly-het (vilket till och med Sharon såg) och sjunger If Tomorrow Never Comes med lite ändrad text, och sjunger... dugligt, men absolut inte mer? Var är rysningarna? Jag såg då verkligen inget i närheten av Susan Boyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Jag vet inte, men det kändes så... Uppgjort, på något sätt - publiken skrattade så tillgjort och amerikanskt, och han var en enda stor stereotyp från topp till tå. Jobbet, tugget "Aam a chick-un caetch'errr", till det sjaskiga håret instoppat under kepsen. Och jag håller med Henki om att det inte var så extraordinärt. Det är en klassisk historia, underdogen som ingen tror på och blir utskrattad, varpå han visar sig kunna spela gitarr och röra folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Jag vet inte, men det kändes så... Uppgjort, på något sätt - publiken skrattade så tillgjort och amerikanskt, och han var en enda stor stereotyp från topp till tå. Jobbet, tugget "Aam a chick-un caetch'errr", till det sjaskiga håret instoppat under kepsen. Och jag håller med Henki om att det inte var så extraordinärt. Det är en klassisk historia, underdogen som ingen tror på och blir utskrattad, varpå han visar sig kunna spela gitarr och röra folk. Mjo. Känns som att de anlitat X antal sådanna personer till dessa typ av program de senaste säsongerna. Med tanke på hur mycket det hänt. Har säkert bara hänt en gång 'på riktigt' och det var den första tjejen som faktiskt vann första America's Got Talent. Sedan dess känns allt så fake och det har hänt hur mycket som helst. Susan Boyle, Sedan nästa avsnitt i Brittain's Got Talent så kom en annan ung ballerinatjej som alla trodde skulle suga och sjööng som fan. Sen den här. Och det som gör det som så att folk får rysningar av är egentligen inte sången eller framträdandet utan det domarna säger och att personen blir gråtfärdig / börjar gråta. I believe it's all fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Mjo. Känns som att de anlitat X antal sådanna personer till dessa typ av program de senaste säsongerna. Med tanke på hur mycket det hänt. Har säkert bara hänt en gång 'på riktigt' och det var den första tjejen som faktiskt vann första America's Got Talent. Sedan dess känns allt så fake och det har hänt hur mycket som helst. Susan Boyle, Sedan nästa avsnitt i Brittain's Got Talent så kom en annan ung ballerinatjej som alla trodde skulle suga och sjööng som fan. Sen den här. Och det som gör det som så att folk får rysningar av är egentligen inte sången eller framträdandet utan det domarna säger och att personen blir gråtfärdig / börjar gråta. I believe it's all fake. Men egentligen så är väll alla dom här programmen fake... American Idol, American Inventor (eller något sådant) och detta, alla dom är väll fake men men, han var bra på att sjunga och han har en jävla häftig accent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 http://svtplay.se/v/1640876/sjuaring_i_biljakt_med_polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 WOW! Det här är bättre än Susan Boyle! Blir nästan tårögd av det här, wow! Skulle det där vara feelgood? DET HÄR ÄR FEELGOOD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Skulle det där vara feelgood? DET HÄR ÄR FEELGOOD! WOOw2yWMSfk Skulle knappast kalla det feelgood, är ju sorligt att han har slösat bort sitt liv sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts