Nik. Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Ytterligare en video ganska coolt faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Troligen nått år sen denna blev postad förra gången, många som inte har sett, värt att dra upp ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 (redigerad) Combat Outpost. Ett kort inslag från en brittisk nyhetsbyrå om en amerikansk stridsutpost i Afghanistan. Ganska sällsynt inblick i ett krig många verkar ha glömt bort, trots att länder som USA, Storbritannien och till och med Sverige (till viss del) är inblandade i det. http://www.youtube.com/watch?v=a2hnXgrnlUQ Redigerad 24 juli, 2009 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 (redigerad) Combat Outpost. Ett kort inslag från en brittisk nyhetsbyrå om en amerikansk stridsutpost i Afghanistan. Ganska sällsynt inblick i ett krig många verkar ha glömt bort, trots att länder som USA, Storbritannien och till och med Sverige (till viss del) är inblandade i det. http://www.youtube.com/watch?v=a2hnXgrnlUQ Intressant video! Jag såg en liknande idag, där det var britter som var stationerade på en vaktpost, inte mycket olik den här. De tog dock inte alls emot lika mycket stryk, och där var det britterna som låg uppe på ett berg medan Talibanerna hade sina camps nere i en dal. Edit: Varför hade den video sådana high tech-options? Större utan HD, fortfarande HQ osv.. Redigerad 24 juli, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Intressant video! Jag såg en liknande idag, där det var britter som var stationerade på en vaktpost, inte mycket olik den här. De tog dock inte alls emot lika mycket stryk, och där var det britterna som låg uppe på ett berg medan Talibanerna hade sina camps nere i en dal. Edit: Varför hade den video sådana high tech-options? Större utan HD, fortfarande HQ osv.. För den va uppladdad av: http://www.youtube.com/user/journeymanpictures och den va nog promotad och grejjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Vet inte om den varit i tråden förut, men jag tycker att den är ganska häftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Nej usch fy förstöra en sån hederlig serie med sån musik nej tack. Bevara den riktiga introt till filmen tack. Jag tycker att den var riktigt bra. Vet inte om den varit i tråden förut, men jag tycker att den är ganska häftig. Yep. Ganska häftig. (Intressant url btw) (:!!! ----------------------- Den här går under "etc". http://img.skitch.com/20090527-c9hf5hkfnmu368nu151f7tdk8p.png Inte riktigt rätt slutsatser men tänkvärt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Vet inte om den varit i tråden förut, men jag tycker att den är ganska häftig. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Vet inte om den varit i tråden förut, men jag tycker att den är ganska häftig. Vad gör hon/han? Sväljer? Eller va? Fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Vad gör hon/han? Sväljer? Eller va? Fattar inte. speaking.gif ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Hittade denna på Popwhores blogg, den hette "one year beard timelapse", typ. Tänkte "Wow, skägg!", och började kolla. Den startar med att han är en ung, skallig man, och allt eftersom han vandrar i Kina blir hans skägg och hår längre. Vilket ju är riktigt coolt i sig, men det här känns som en av få timelapsefilmer som faktiskt berättar en historia. Inte bara för att han har en undertext till varje bild som ett snabbt öga kan se, men - jag vet inte, det kan mycket väl vara en placeboeffekt av något slag - också att man ser en förändring i honom, under de fem minuter filmen varar. Hans ögon präglas allt mer och mer av en erfarenhet, visdom, och den sortens världslig ödmjukhet och distans man får när man upplever andra ställen än ens hemmiljö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Hittade denna på Popwhores blogg, den hette "one year beard timelapse", typ. Tänkte "Wow, skägg!", och började kolla. Den startar med att han är en ung, skallig man, och allt eftersom han vandrar i Kina blir hans skägg och hår längre. Vilket ju är riktigt coolt i sig, men det här känns som en av få timelapsefilmer som faktiskt berättar en historia. Inte bara för att han har en undertext till varje bild som ett snabbt öga kan se, men - jag vet inte, det kan mycket väl vara en placeboeffekt av något slag - också att man ser en förändring i honom, under de fem minuter filmen varar. Hans ögon präglas allt mer och mer av en erfarenhet, visdom, och den sortens världslig ödmjukhet och distans man får när man upplever andra ställen än ens hemmiljö. Jag förstår precis vad du menar. Lite som Full Metal Jackets "1000-mile-stare" att när en människa upplevt något livsförändrande (som en sån extremt lång vandring) så förändras hennes blick. Ögonen i början är fulla av naiva förhoppningar medans ögonen i slutet är fulla av erfarenhet och ödmjukhet inför världen. Ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 (redigerad) En... intressant... musikvideo comming up. http://www.youtube.com/watch?v=3o0BhC8Y9qo http://www.youtube.com/watch?v=3o0BhC8Y9qo Väldigt intressant koncept och modiga tjejer. Sådär sjukt konstigt weird mysigt. Vet inte annars vart jag ska posta den btw. Redigerad 1 augusti, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 En... intressant... musikvideo comming up. Väldigt intressant koncept och modiga tjejer. Sådär sjukt konstigt weird mysigt. Vet inte annars vart jag ska posta den btw. Bortsett från att nakna kroppar alltid är intressanta förstår jag inte konceptet - ligger det någon tanke bakom videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 fjmMnHz-sBM&feature=PlayList&p=E5938B88411F6621&index=0 Riktigt läcker! Skickade ut den på en maillista och fick den här till svar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Riktigt läcker! Skickade ut den på en maillista och fick den här till svar: o7k6VYGtm8g Jag minns inte senast som jag rös åt en video, men wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts