Weener Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Fattar inte vad poängen är med att lägga ner så mycket tid på guitar hero, hade han lagt ner samma tid på en riktig gitarr så kunde ha ådstakomma något iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 (redigerad) Fattar inte vad poängen är med att lägga ner så mycket tid på guitar hero, hade han lagt ner samma tid på en riktig gitarr så kunde ha ådstakomma något iallfall. Men du måste förstå att du inte kan jämföra ett spel med ett riktigt instrument? Liksom, visst, jag hade varit världens bästa skytt om jag hade skjutit på riktigt istället för att legat i CoD 4 200+ tmmar? Redigerad 20 juli, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Fattar inte vad poängen är med att lägga ner så mycket tid på guitar hero, hade han lagt ner samma tid på en riktig gitarr så kunde ha ådstakomma något iallfall. Både ja och nej. På lång sikt åstadkommer man kanske något med att spela riktig gitarr, men vill man bli kändis just nu så får man ju satsa på något lite mer nischat. Och det lär ju inte bara handla om träning, för han har ju uppenbarligen talang för Guitar Hero också. Skulle inte du vilja fortsätta med något som det visade sig att du är bra(bäst) på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Okej, detta är coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Okej, detta är coolt! Woahw, den där skulle man haft som skärmsläckare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Woahw, den där skulle man haft som skärmsläckare! Det kan jag fixa. Vill du ha den med eller utan ljud (musiken)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Det kan jag fixa. Vill du ha den med eller utan ljud (musiken)? Oj, tackar! Kan ta både och om det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Oj, tackar! Kan ta både och om det går bra. Mehbleh. Har laddat ner HDversionen av filmen och måste nu göra om den till en .swf shockwave flash-fil innan jag kan använda den i screensavermakerprogrammet. Håller på att konvertera den utan ljud till en .swf-fil nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Mehbleh. Har laddat ner HDversionen av filmen och måste nu göra om den till en .swf shockwave flash-fil innan jag kan använda den i screensavermakerprogrammet. Håller på att konvertera den utan ljud till en .swf-fil nu. Det räcker gott och väl! Var ju som sagt filmen som var häftig, musik har man ju på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Här har vi den, för folk som är intresserade. Bara att ladda ner och installera. http://upl.gizgiz.nu/files/Amazing%20Aquar...Screensaver.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Fattar inte vad poängen är med att lägga ner så mycket tid på guitar hero, hade han lagt ner samma tid på en riktig gitarr så kunde ha ådstakomma något iallfall. Han lägger inte ner tid på GH för att han "tränar" sig, han gör det för att han tycker det är kul. Det finns många GH-spelare som inte tycker det är kul att spela instrument. Förövrigt spelar han trummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Fattar inte vad poängen är med att lägga ner så mycket tid på guitar hero, hade han lagt ner samma tid på en riktig gitarr så kunde ha ådstakomma något iallfall. Danny also writes his own original music (you can find some here on this page). He plays Piano,Drums,Oboe,and some Guitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Här har vi den, för folk som är intresserade. Bara att ladda ner och installera. http://upl.gizgiz.nu/files/Amazing%20Aquar...Screensaver.exe Fy fan du är ju helt sjukt grym! Hur kunde du göra så? Haha va coolt. Tusen Tack ViceX. <3 Går det att få dit musik med? Skulle finnas i inställningar, fast det kanske är dumt. Man tröttnar nog på ljudet efter ett tag. Om man ser tv tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 MacGyver, heavy metal style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 07yvzHaa6Rk&feature=related MacGyver, heavy metal style Haha, asballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 MacGyver, heavy metal style Är det bara jag som tycker att Kebab är jä*ligt lik macgyver? Såg det nu när jag kollade filmen. Foto jämförelse någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Är det bara jag som tycker att Kebab är jä*ligt lik macgyver? Såg det nu när jag kollade filmen. Foto jämförelse någon? Kebab == MacGyver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 MacGyver, heavy metal style Nej usch fy förstöra en sån hederlig serie med sån musik nej tack. Bevara den riktiga introt till filmen tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Nej usch fy förstöra en sån hederlig serie med sån musik nej tack. Bevara den riktiga introt till filmen tack. Tyckte väl det va ganska okej ändå, ingen större skillnad egenkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts