Vice. Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=FbAeB7uxIys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Detta tycker jag var väldigt häftigt, att han kan få rum med så mycket och ändå så ser man inte att det finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Detta tycker jag var väldigt häftigt, att han kan få rum med så mycket och ändå så ser man inte att det finns där Fyfan vilken jävla propaganda, hur tror du att det ser ut när pojken ska börja gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Fyfan vilken jävla propaganda, hur tror du att det ser ut när pojken ska börja gå? Tror inte poängen var att visa att alla går runt med 10+ vapen på sig utan att det är lätt att missa något.... Typ en shotgun höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Fyfan vilken jävla propaganda, hur tror du att det ser ut när pojken ska börja gå? Jodå men det är fortfarande häftigt att han får plats med så mycket i kläderna... Jag tror inte det skulle synas så att man märkte det om han gick med alla dom där pistolerna i fickorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Jodå men det är fortfarande häftigt att han får plats med så mycket i kläderna... Jag tror inte det skulle synas så att man märkte det om han gick med alla dom där pistolerna i fickorna... Fast han måste vara jävligt rädd för att inte avlossa någon. Gå mjuk eller stlet och inte som vanligt. Med andra ord skulle han gå som om han hade ett basball rak upp i röven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Fast han måste vara jävligt rädd för att inte avlossa någon. Gå mjuk eller stlet och inte som vanligt. Med andra ord skulle han gå som om han hade ett basball rak upp i röven Var vänlig förklara termen "basball", hur jag än funderar så fattar jag inte ett jota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Var vänlig förklara termen "basball", hur jag än funderar så fattar jag inte ett jota. Tror du fattar att jag glömde ett 'e'. Baseball (Brännboll) rak. Klockan var 9 på morgonen, sånt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Tror du fattar att jag glömde ett 'e'. Baseball (Brännboll) rak. Klockan var 9 på morgonen, sånt händer. Jag tror att du letar efter ordet "rack", som även ska skrivas ihop med baseball/baseboll. Men mest rätt är dock "trä". Man översätter det inte till brännboll heller, utan använd försvenskningen "baseboll". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Aaaaaaahaaaa... Oj, jag måste vara trött om jag inte associerade det till 'baseball', ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 http://current.com/items/90039001_physics-win-gif.htm Wopdi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 (redigerad) Fast han måste vara jävligt rädd för att inte avlossa någon. Gå mjuk eller stlet och inte som vanligt. Med andra ord skulle han gå som om han hade ett basball rak upp i röven Du tror inte att han har säkringen på? edit: stavfel. Redigerad 2 juni, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Du tror inte att han har säkringen på? edit: stavfel. Mjo, men det är inte alltid att alla gammla vapen har säkring så som äldre magnum? Sedan så kanske 'han' är pigg nog att fatta, men en drogad gäng medlem eller trött självmords belägen person kan ju glömma. och så finns ju alltid den lilla chansen att man har något som kommer åt säkringen och flippar ur den, klart det varierar mellan vapen till vapen men ändå. Är det en pigg person eller frisk i skallen så tror jag dom tänker ändå oroligt och kanske går annorlunda ifall dom är beväpnade i fick/byxan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Detta tycker jag var väldigt häftigt, att han kan få rum med så mycket och ändå så ser man inte att det finns där Får lite "Last action hero" vibbar. Scenen i början när han tar fram typ 20 gömda pistoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=-F1wxxImm5w Redigerad 2 juni, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=-F1wxxImm5w Oh, shit. Jag brukar bli helt yr av det där! :whistle: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 -F1wxxImm5w Häftig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Häftig? Jag tyckte den gav helt nya perspektiv på livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Jag tyckte den gav helt nya perspektiv på livet! Bwhahahahahaha!!! Så jävla störtskön! xDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Whoa, snacka om mindfuck! Eller fingerfuck, eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts