Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Fyfan vilken jävla propaganda, hur tror du att det ser ut när pojken ska börja gå?

Jodå men det är fortfarande häftigt att han får plats med så mycket i kläderna... Jag tror inte det skulle synas så att man märkte det om han gick med alla dom där pistolerna i fickorna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå men det är fortfarande häftigt att han får plats med så mycket i kläderna... Jag tror inte det skulle synas så att man märkte det om han gick med alla dom där pistolerna i fickorna...

Fast han måste vara jävligt rädd för att inte avlossa någon. Gå mjuk eller stlet och inte som vanligt. Med andra ord skulle han gå som om han hade ett basball rak upp i röven :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du fattar att jag glömde ett 'e'. Baseball (Brännboll) rak.

Klockan var 9 på morgonen, sånt händer.

Jag tror att du letar efter ordet "rack", som även ska skrivas ihop med baseball/baseboll. Men mest rätt är dock "trä". Man översätter det inte till brännboll heller, utan använd försvenskningen "baseboll".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast han måste vara jävligt rädd för att inte avlossa någon. Gå mjuk eller stlet och inte som vanligt. Med andra ord skulle han gå som om han hade ett basball rak upp i röven :mellow:

Du tror inte att han har säkringen på?

edit: stavfel.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tror inte att han har säkringen på?

edit: stavfel.

Mjo, men det är inte alltid att alla gammla vapen har säkring så som äldre magnum?

Sedan så kanske 'han' är pigg nog att fatta, men en drogad gäng medlem eller trött självmords belägen person kan ju glömma.

och så finns ju alltid den lilla chansen att man har något som kommer åt säkringen och flippar ur den, klart det varierar mellan vapen till vapen men ändå.

Är det en pigg person eller frisk i skallen så tror jag dom tänker ändå oroligt och kanske går annorlunda ifall dom är beväpnade i fick/byxan :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor