Saleen Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Kurt Cobain's hemstad tror jag. Men jag är nog också en förlorad själ, för jag förstår inte vad som ska vara häftigt. Come As You Are är en låt skriven av Kurt Cobain.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (redigerad) Come As You Are är en låt skriven av Kurt Cobain.. ooh, menar du? Klart jag vet att den där låten är skriven av Kurt. Men i Abeerdeen är Kurt Cobain född vill jag minnas. Redigerad 17 maj, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 ooh, menar du? Klart jag vet att den där låten är skriven av Kurt. Men i Abeerdeen är Kurt Cobain född vill jag minnas. VAR ÄR PROBLEMET DÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 VAR ÄR PROBLEMET DÅ? Hah, det kändes bara som att det skulle vara någon djupare mening bakom bilden Emo lade upp. Fin hommage dock - eller bara ett billigt sätt att varumärke-ifya Kurt. Jag hoppas på det förra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (redigerad) Kurt Cobain's hemstad tror jag. Men jag är nog också en förlorad själ, för jag förstår inte vad som ska vara häftigt. Så jävla häftigt är det väll inte men eftesom vi inte har en "tråden där vi postar saker som är lite coolt men som andra forumiter kanske inte tycker är speciellt superhäftigt" så var jag tvungen att posta den här. För mig är den grym för Nirvana ligger nära hjärtat och det är en skön tribute till Kurt Cobain från resten av hans gamla community. And that's pretty much it. Redigerad 17 maj, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 eftesom vi inte har en "tråden där vi postar saker som är lite coolt men som andra forumiter kanske inte tycker är speciellt superhäftigt" Finns bara ett sätt att fixa det! Nejrå - bilden var motiverad, men en motivering hade inte skadat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Så jävla häftigt är det väll inte men eftesom vi inte har en "tråden där vi postar saker som är lite coolt men som andra forumiter kanske inte tycker är speciellt superhäftigt" så var jag tvungen att posta den här. För mig är den grym för Nirvana ligger nära hjärtat och det är en skön tribute till Kurt Cobain från resten av hans gamla community. And that's pretty much it. Och det respekterar jag till fullo. Förlåt om du tog illa upp, för det var verkligen inte meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Och det respekterar jag till fullo. Förlåt om du tog illa upp, för det var verkligen inte meningen. Haha nä, jag tog inte illa upp. skulle kännas otroligt larvigt att ta illa upp över det där lilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Säker bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 CgjtSilW8yM Säker bil! Oh snap! Den där skulle nästan falla samman om man skulle backa in i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Pretty cool imo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Pretty cool imo... Wow. Det där är verkligen Talang! Någon som vet vad Bert sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Wow. Det där är verkligen Talang! Någon som vet vad Bert sa? Klicka på videon så du kommer till youtube, sen på liknande videoklipp eller vad det heter så finns en med deras svar (kan inte länka då youtube inte funkar för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Wow. Det där är verkligen Talang! Någon som vet vad Bert sa? Han sa: - Det här med lakrits och bajs det är jätteroligt. Det var det jag föll för, så det är grönt för mig med. Edit: Annars kan du göra som GiZ föreslog! Redigerad 18 maj, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 http://www.inbflat.net/ Jag försökte sätta igång alla klipp samtidigt, men då dog datorn, så det är inte att rekommendera. Oavsett så är det en väldigt häftig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 http://www.inbflat.net/ Jag försökte sätta igång alla klipp samtidigt, men då dog datorn, så det är inte att rekommendera. Oavsett så är det en väldigt häftig idé. Det funkade för mig att dra igång alla samtidigt, oerhört häftigt sound när man fick igång allihopa! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 http://www.inbflat.net/ Jag försökte sätta igång alla klipp samtidigt, men då dog datorn, så det är inte att rekommendera. Oavsett så är det en väldigt häftig idé. Fan vad härligt det lät när allting var igång... Sjukt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 http://www.inbflat.net/ Jag försökte sätta igång alla klipp samtidigt, men då dog datorn, så det är inte att rekommendera. Oavsett så är det en väldigt häftig idé. Haha, fan va grymt. Men det avr något ljud jag störde mig på. Det var för högt men lugn, hittade den aldrig. Men coolt what so ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 På vissa vapen vill man inte stå på fel sida av mynningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 undrar vad det kostar att avfyra dem där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts