Henkibojj Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Philips nya 21:9-reklam är rätt ball. http://www.cinema.philips.com/?ls=se_sv Jäkligt coolt. Philips steg just i aktning hos mig, och nu vet jag vad AmbiLight är för nåt. Rätt ballt tbh, jag kanske skaffar en Philips när det blir dags för HD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Philips nya 21:9-reklam är rätt ball. http://www.cinema.philips.com/?ls=se_sv Wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Eh...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Eh...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Eh...? What the...? Tittade in på hans andra videos och mannen verkar inte frisk Redigerad 12 maj, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 han är ju sköön<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 han är ju sköön<3 Agreed. Den passar verkligen också i 'häftiga'-kategorin, dvs den här topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Riktigt frän, men lite små...udda gubbe! I subbed him! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Han är ju störtskön! Komplett galen med störtskön endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 What the...? Tittade in på hans andra videos och mannen verkar inte frisk Hah, om det någon gång gjordes en "Live"-filmatisering av Family Guy, skulle casting-personen förtjäna ett gatlopp om han inte castade Edamer som deras creepy granne som alltid raggar på Chris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Tycker denna kille är skit bra för att bara vara 8 år vid det laget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 (redigerad) Tycker denna kille är skit bra för att bara vara 8 år vid det laget Jag har ingen aning om vem killen är men, det läskiga med såhär unga talanger är att många av dem har mer entusiastiska föräldrar som bestämmer vad, när och hur länge ungarna ska spela. T.ex. Thomas Bangalter ifrån Daft Punk nämnde i en intervju att hans föräldrar tvingade honom att lära sig spela piano när han var 5. Redigerad 15 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Eh...? Han är en dömd sexbrottsling läste jag för ett tag sen. Bevis : http://offender.fdle.state.fl.us/offender/...o?personId=2530 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Han är en dömd sexbrottsling läste jag för ett tag sen. Bevis : http://offender.fdle.state.fl.us/offender/...o?personId=2530 otippat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Nej, ingenstans. Det skriker pedofil om gubbjäveln. Riktigt vidrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Förstår du inte bilden så är du en lost soul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Förstår du inte bilden så är du en lost soul. Jag är en förlorad själ . Nej, men är det någon 'spin' på Nirvanalåten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Jag är en förlorad själ . Nej, men är det någon 'spin' på Nirvanalåten? Kurt Cobain's hemstad tror jag. Men jag är nog också en förlorad själ, för jag förstår inte vad som ska vara häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Detta är alltså fejkat, men det är fortfarande coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Detta är alltså fejkat, men det är fortfarande coolt. Haha, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts