Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag läser massa Daturatrippar på FB nu, galet kul ju. :whistling:

https://www.flashback.info/showthread.php?t=306124 är favoriten än så länge.

Sjukt. Inte hallucinationerna alltså utan att jag, som brukar vara väldigt försiktig och motståndare (om än inte lika starkt som förr) till droger, blev nyfiken på att prova på. På nåt sätt känns det som att knaprandet på en blomma inte kan vara lika farligt som pulversubstanser/inhalerade droger. Nog vet jag att det starkaste jag kommer kunna tänka mig att ta blir marijuana, men om till och med jag blir nyfiken så undrar jag vad det där teveinslaget ger för effekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt. Inte hallucinationerna alltså utan att jag, som brukar vara väldigt försiktig och motståndare (om än inte lika starkt som förr) till droger, blev nyfiken på att prova på. På nåt sätt känns det som att knaprandet på en blomma inte kan vara lika farligt som pulversubstanser/inhalerade droger. Nog vet jag att det starkaste jag kommer kunna tänka mig att ta blir marijuana, men om till och med jag blir nyfiken så undrar jag vad det där teveinslaget ger för effekt.

Dude.. änglatrumpet är fan inte värt, speciellt eftersom dosering är nästintill omöjligt :whistling:

Finns många hallucigener som är säkrare att ta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att du är en motståndare till droger när du tydligen inte vet ett piss om ämnet. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dude.. änglatrumpet är fan inte värt, speciellt eftersom dosering är nästintill omöjligt :naughty:

Finns många hallucigener som är säkrare att ta.

Nope, det tänker jag inte prova på heller. Med "nyfiken på att prova på" menade jag bara att det lät lockande, på nåt sätt, inte att jag skulle rusa iväg till närmsta blombestånd och börja skörda.

Bra att du är en motståndare till droger när du tydligen inte vet ett piss om ämnet. :naughty:

Well, jag är ju inte lika mycket motståndare som förr, och nej, jag kan inte mycket, och ja, ändå har jag visst motstånd mot droger. Om det ena är på grund av det andra eller om det är tvärtom vet jag inte, men jag dömer inte "junkies" lika mycket som förr.

T:

Fågel med otroliga härmningsförmågor. Motorsågar, kameror, billarm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor