Siana Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Jag läser massa Daturatrippar på FB nu, galet kul ju. https://www.flashback.info/showthread.php?t=306124 är favoriten än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag läser massa Daturatrippar på FB nu, galet kul ju. https://www.flashback.info/showthread.php?t=306124 är favoriten än så länge. Sjukt. Inte hallucinationerna alltså utan att jag, som brukar vara väldigt försiktig och motståndare (om än inte lika starkt som förr) till droger, blev nyfiken på att prova på. På nåt sätt känns det som att knaprandet på en blomma inte kan vara lika farligt som pulversubstanser/inhalerade droger. Nog vet jag att det starkaste jag kommer kunna tänka mig att ta blir marijuana, men om till och med jag blir nyfiken så undrar jag vad det där teveinslaget ger för effekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Sjukt. Inte hallucinationerna alltså utan att jag, som brukar vara väldigt försiktig och motståndare (om än inte lika starkt som förr) till droger, blev nyfiken på att prova på. På nåt sätt känns det som att knaprandet på en blomma inte kan vara lika farligt som pulversubstanser/inhalerade droger. Nog vet jag att det starkaste jag kommer kunna tänka mig att ta blir marijuana, men om till och med jag blir nyfiken så undrar jag vad det där teveinslaget ger för effekt. Dude.. änglatrumpet är fan inte värt, speciellt eftersom dosering är nästintill omöjligt Finns många hallucigener som är säkrare att ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Sjukt. Inte hallucinationerna alltså utan att jag, som brukar vara väldigt försiktig och motståndare (om än inte lika starkt som förr) till droger, blev nyfiken på att prova på. På nåt sätt känns det som att knaprandet på en blomma inte kan vara lika farligt som pulversubstanser/inhalerade droger. Nog vet jag att det starkaste jag kommer kunna tänka mig att ta blir marijuana, men om till och med jag blir nyfiken så undrar jag vad det där teveinslaget ger för effekt. Bra att du är en motståndare till droger när du tydligen inte vet ett piss om ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 FIGHT, FIGHT, FIGHT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag läser massa Daturatrippar på FB nu, galet kul ju. https://www.flashback.info/showthread.php?t=306124 är favoriten än så länge. Vad fan gör ni där? ...frågar jag syrran och hennes sambo som ligger uppe på hatthyllan. Haha! Underhållande läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Dude.. änglatrumpet är fan inte värt, speciellt eftersom dosering är nästintill omöjligt Finns många hallucigener som är säkrare att ta. Nope, det tänker jag inte prova på heller. Med "nyfiken på att prova på" menade jag bara att det lät lockande, på nåt sätt, inte att jag skulle rusa iväg till närmsta blombestånd och börja skörda. Bra att du är en motståndare till droger när du tydligen inte vet ett piss om ämnet. Well, jag är ju inte lika mycket motståndare som förr, och nej, jag kan inte mycket, och ja, ändå har jag visst motstånd mot droger. Om det ena är på grund av det andra eller om det är tvärtom vet jag inte, men jag dömer inte "junkies" lika mycket som förr. T: http://www.youtube.com/watch?v=1YzlTB8fEsA Fågel med otroliga härmningsförmågor. Motorsågar, kameror, billarm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=1YzlTB8fEsA Fågel med otroliga härmningsförmågor. Motorsågar, kameror, billarm... 100% äkta? Helt jävla otroligt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 100% äkta? Helt jävla otroligt ju! Jag sade exakt samma sak, men eftersom David Attenborough själv säger "that was a car alarm" etc, är det nog det. Förutsatt att hans röst inte är fejkad, men sannolikheten är löjligt liten. Jag tror den är så gott som 100% genuin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (Förstår inte varför de valde den bilden som "thumbnail") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=rKNb5jDTPGs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 (Förstår inte varför de valde den bilden som "thumbnail") Jag tror inte att det är självvald, utan att det blir en screencap från ~50% av filmen som blir tumnagel. Om det var det du menade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Z19zFlPah-o Daaamn! 3:10 var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Antar att den borde passa in här http://www.break.com/index/dick-doodles.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Wow. Visste inte ens att det där var möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Riktigt cool bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Riktigt cool bild Snygg var den i alla fall! Hade nog haft den som bakgrundsbild ett tag om det inte vore för storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Snygg var den i alla fall! Hade nog haft den som bakgrundsbild ett tag om det inte vore för storleken. Finns det inget bra program där man kan göra bilder större utan att det blir helt fuckat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Snygg var den i alla fall! Hade nog haft den som bakgrundsbild ett tag om det inte vore för storleken. Vad har du för upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts