RavenE Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Jag erkänner det sällan men jag kan vara en riktig romantiker och denna videon fick mig att må bra ända ut i tåspetsarna! <3 Aaww! Underbar film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/1241195861.dragonorca_sdc10165.jpg Aldrig sett en kniv på en revolver innan.. Awesome! Tydligen från Nazi-tyskland i WW1, ungefär 100 tillverkades och gavs till officerare eller andra hög-rankade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 (redigerad) Aldrig sett en kniv på en revolver innan.. Awesome! Tydligen från Nazi-tyskland i WW1, ungefär 100 tillverkades och gavs till officerare eller andra hög-rankade Nu minns jag inte vad den heter, men det finns nån revolver som har både inbyggt knogjärn och bajonett. Dessutom har jag för mig att man kunde fälla ihop den. Den användes av kvinnor i vilda västern, eller nåt sånt. Kaka till den som hittar bild Redigerad 1 maj, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Aldrig sett en kniv på en revolver innan.. Awesome! Tydligen från Nazi-tyskland i WW1, ungefär 100 tillverkades och gavs till officerare eller andra hög-rankade Äsch, bättre köra MGS-style! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Aldrig sett en kniv på en revolver innan.. Awesome! Tydligen från Nazi-tyskland i WW1, ungefär 100 tillverkades och gavs till officerare eller andra hög-rankade Det är något som inte stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Det är något som inte stämmer. oj äh va fan >_> Kan försvara mig med att jag först skrev Nazi-Tyskland i WW2, men kollade faktan och såg att de var WW1 och "glömde" ändra nazi-tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Seriöööööst så heftigt vad som händer i världen. se den andra också, mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 C0jDJ-wsMYI Seriöööööst så heftigt vad som händer i världen. se den andra också, mycket bättre! ohHNONAbheE Det var nog det bästa jag sett på internet, på bra länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Det var nog det bästa jag sett på internet, på bra länge. Visst är han smart, en lärarkandidat visade oss honom på en samhällslektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Seriöööööst så heftigt vad som händer i världen. Wow... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Seriöööööst så heftigt vad som händer i världen. Jag är mållös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Det är sorgligt, för detta har man vetat om så länge. Det är detta som till viss del har fått mig omotiverad i skolan och som får mig att hata mitt jobb och detta land. Sverige har Internet och Mobiltelefoni, annars är vi kvar i 70-talet. Att kronan är så jävla låg gör ju inte saken bättre, för nu är sverige så dåligt då man inte har råd att studera i vad vi i sverige kallar ett U-land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 (redigerad) Det är sorgligt, för detta har man vetat om så länge. Det är detta som till viss del har fått mig omotiverad i skolan och som får mig att hata mitt jobb och detta land. Sverige har Internet och Mobiltelefoni, annars är vi kvar i 70-talet. Att kronan är så jävla låg gör ju inte saken bättre, för nu är sverige så dåligt då man inte har råd att studera i vad vi i sverige kallar ett U-land. Men vi i sverige behöver ju inte utvecklas jag menar det funkar jättebra som det är egenkigen. det är inte förens man verkligen måste göra nått som man gör nått, som han säger "det är bara när man måste som man är kreativ" eller vad de nu är. Redigerad 2 maj, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Men vi i sverige behöver ju inte utvecklas jag menar det funkar jättebra som det är egenkigen. det är inte förens man verkligen måste göra nått som man gör nått, som han säger "det är bara när man måste som man är kreativ" eller vad de nu är. Om vi inte agerar nu så kommer det inte bara vara att "göra nått" när vi väl behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 fucking awesome, se första videon för förklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 GwYrPhLBvz8 WDn4vHBAGhY F4mTxEqz-GI fucking awesome, se första videon för förklaring Haha, Fan va grymt. Ser ut som en AA med fel stämda pipor Tänk på brandfaran, och på alla skador! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Nu minns jag inte vad den heter, men det finns nån revolver som har både inbyggt knogjärn och bajonett. Dessutom har jag för mig att man kunde fälla ihop den. Den användes av kvinnor i vilda västern, eller nåt sånt. Kaka till den som hittar bild En sån här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 En sån här? Aye! Just en sån var det! Hur hittade du den? Kaka: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Fascinerande hur en växt/ett nervgift kan spela med hjärnan. Datura är inget att leka med. Kolla från 2.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Fascinerande hur en växt/ett nervgift kan spela med hjärnan. Datura är inget att leka med. Kolla från 2.00 Datura är fan döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts