P-C Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Kolla videon tio gånger och tröttna DÅ istället för efter att du köpt den för femhundra. Jag förstog inte det häftiga från början. Talande leksaker fanns det väl redan när man var liten liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Jag förstog inte det häftiga från början. Talande leksaker fanns det väl redan när man var liten liksom. Men där är ju så ZzööööööÖÖöööt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Nysningar i slow motion! http://www.liveleak.com/view?i=881_1240010723 Redigerad 29 april, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Nysningar i slow motion! http://www.liveleak.com/view?i=881_1240010723 Redigerad 29 april, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Tänkte väll att de var nått fel, men var för trött för att lägga märke till vad.. thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Nu fattar jag ingenting. Spottande går också bra kanske.. >_> Redigerad 29 april, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Nu fattar jag ingenting. Spottande går också bra kanske.. >_> snytningar? de nyser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Aha.. Fixat iaf. Nä vänta, de snyter sig utan papper! Redigerad 29 april, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Finns det ens plural form på "snyta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Snyta > Med papper (eller annat som täcker näsa/mun) Nysa > Utan papper (-||-) Man snyter sig i något, och man nyser på någon. Redigerad 29 april, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Njaaa.. Nysningar är ju något man inte kan rå för själv. De bara kommer och man kan (bör) inte hålla emot dem. Nysningar triggas av att man har damm eller något sådant i näsan som irriterar och som ska ut. Snyter sig gör man för att rensa näsan på snor det gör man genom ansträngning, alltså på eget initiativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Snyta > Med papper (eller annat som täcker näsa/mun) Nysa > Utan papper (-||-) Man snyter sig i något, och man nyser på någon. hahah..vaaaaaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Jag erkänner det sällan men jag kan vara en riktig romantiker och denna videon fick mig att må bra ända ut i tåspetsarna! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Jag erkänner det sällan men jag kan vara en riktig romantiker och denna videon fick mig att må bra ända ut i tåspetsarna! <3 Håller med till 100%! på det! Blev riktigt lycklig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=L5JHMpLIqO4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 hahah..vaaaaaa? Jag vet faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=L5JHMpLIqO4 Fy fan va grymt.. Undrar hur Air pigvin kommer att funka med förhållande med luft och regn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 (redigerad) Jag erkänner det sällan men jag kan vara en riktig romantiker och denna videon fick mig att må bra ända ut i tåspetsarna! <3 Mys. Redigerad 30 april, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Jag erkänner det sällan men jag kan vara en riktig romantiker och denna videon fick mig att må bra ända ut i tåspetsarna! <3 Underbar! Mer såna kortfilmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Det finns ju den här... Jag vet att den har postats förut, men det var ett bra tag sen så det finns väl en del som inte sett. http://www.youtube.com/watch?v=koeLu6OYnwg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts