GiZmo Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Pack Of Crows Attack Owl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Pack Of Crows Attack Owl Hah shit, varje gång jag ser naturfilmer får jag en sjuk instinkt att heja på underdog-en, i detta fall ugglan. Men det är nog inte bara jag, har jag en känsla av. Hursomhelst har jag inte mycket till övers för skräniga kråkor, och jag förstår varför man kallar ett gäng kråkor för en murder på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=jjF4tK7P840 Redigerad 14 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Daaaamn, det där är kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 (redigerad) Daaaamn, det där är kraft. You don't say. Oh my god. Edit: Här är filmen igen. Den filmen Gizmo embeddade har användaren tagit bort. Edit2: Fuck that, HD is so much better! http://www.youtube.com/watch?v=MWJU6sbf8Ng Redigerad 14 april, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 aquaskipper! <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 MyPDLUBTCUg aquaskipper! <: Ska finnas nån parodi på den nånstans http://upl.gizgiz.nu/files/hmm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Ska finnas nån parodi på den nånstans http://upl.gizgiz.nu/files/hmm.jpg du får en kaka om du hittar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Liveleak: CCTV Captures Pedestrian's Fatal Highway Crossing Snubbe blir överkörd, ingen kollar till honom och han blir överkörd igen 2 minuter senare. *tummen upp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Liveleak: CCTV Captures Pedestrian's Fatal Highway Crossing Snubbe blir överkörd, ingen kollar till honom och han blir överkörd igen 2 minuter senare. *tummen upp* Är nog ganska lätt å missta han för ett djur av något slag, but still... sen...på vilket sätt är detta häftigt? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Är nog ganska lätt å missta han för ett djur av något slag, but still... sen...på vilket sätt är detta häftigt? =/ Jag ser ett gömt ord i titeln. Otroligt. Det känns som om folk postar en del otroliga klipp också. Det är otroligt och häftigt att se att han blir överkörd två gånger, och att se hur människorna (inte) reagerar och agerar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 (redigerad) Partywagon Whooha! Blocket Redigerad 19 april, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Partywagon Whooha! Blocket Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Partywagon Whooha! Blocket Fy fan va härlig, så PWD kilen i rött vart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Partywagon Whooha! Blocket Måste........ KÖPAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Hela historien är sjuk egentligen. Men underbar. ----- Och jag älskar Partywagon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Partywagon Whooha! Blocket DOOO WAAANT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Partywagon Whooha! Blocket Awesomeness! Underbart, diggade hur hela juryn tappade hakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 (redigerad) Ganska sick Redigerad 21 april, 2009 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts