Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Sjukt duktig!

Jag har träffat honom IRL :naughty: när jag var medlem i GMK (Göteborgs Magiska Klubb). Han lärde oss några coola trick, han är riktigt jäkla fingerfärdig. Han gillar att få en att uppmärksamma en på hans ena hand medan han gör sina trick med den andra.

Edit: Han visade den där han visar i början då med. ;P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i helvete? Får man parkera på mittenstrecket i Frankrike? För jag antar att det är på mittenstrecket som bilarna i mitten av vägen står.

Man får inte, men det var just därför kebab postade filmen.

Spanien, Frankrike och Italien har nog världens sämsta bilförare. Dom skiter fullständigt i ALLA trafikregler och det är oskrivna lagar om att man måste hänga sig på tuten om bilen framför står stilla i mer än en sekund. Detta ska självklart göras av bilarna bakom också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nej!

Tro Rayban har sådana fattig plastglasögon.

De kan ändra färg på det där sättet.

Jaja, tro på vad du vill tro.

Sedan kan du fundera på varför det nu mer står "Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från Cutwater ." när man försöker se klippet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dude!

Vart håller du till, du har ju inte varit online på steam på jättelänge! :>

Ja, jag kommer inte in. =/

Lösenordet är inte fel. Nu sa suporten igår att det troligtvis är routern som inte har öppen port. Skumt med tanke på att jag inte gjort nått med routern den senaste tiden. Den bara blev så, i så fall.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D

Gammal som gatan. Har ett liknande, mer chockerande klipp här:

Ett nyhetsteam i helikopter följer händelserna kring en bilstöld:

Inte så farligt? Kolla här.

Andra nyhetsklippet i den här videon tycker jag är sjukt gripande. Jag har tittat runt på lite diverse videos om olyckan och det verkar som om han just bevittnade sina kompisar störta ner i marken och berätta det i direktsändning. Fy fan, så hemskt :cry: Lika illa är det att höra ett ögonvittnes berättelse (4:10) om vad som hände.

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor