Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Bordsgrejen ser helt orimlig ut om jag ska vara ärlig, ser väldigt redigerat ut när han vänder på biten som han lägger på bordet.

Och tjejgrejen förstod jag inte effekten av?

Bordsillusionen är en gammal optisk illusion och är äkta. Om du inte litar på filmen, ta ett screenshot på de båda borden och prova mäta själv i ett bildredigeringsprogram.

På tjejen ska du hålla blicken helt still och fäst på krysset hela tiden. När de då byter till svartvit bild kommer det att se ut som att hon har färg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan ta den sanerare som tar bort det där! Coolaste graffiti jag sett.

Haha! Jag tror faktiskt att det är på riktigt! Kul att se Robban freaka-out. Han som nästan alltid är kolugn.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt cool film. Tänk vilken teknologi vi har framför oss.

Cool film, sannerligen - välgjord och intresseväckande! Jag kan dock inte skaka av den skepsis jag får när jag hör en massa otroliga fakta och siffror utan någon som helst trovärdighet eller källhänvisning, i en film uppladdad av en snubbe som kallar sig "hashshshshsh" och som valde att beskriva filmen som "ITS AMAZING..THE WORLD IS ABOUT TO CHANGE...!sign up for free and get a 100dollars reward its a milliongenerator... Sign in today b4 its too late & the offer ends.. www.selfbankmobile.com/rewards i... ". Okej, hashshashahsas gjorde säkert inte filmen själv, och jag säger inte att filmen inte talar sanning - mycket av det låter ganska trovärdigt (dock skulle jag vilja veta hur man tänker när man säger att en $1000-dollarsdator kommer att överstiga kapaciteten hos hela mänskligheten om ~40 år, hela det där känns väldigt luddigt förklarat) - bara att man är lite källkritisk innan man sväljer allt med hull och hår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cool film, sannerligen - välgjord och intresseväckande! Jag kan dock inte skaka av den skepsis jag får när jag hör en massa otroliga fakta och siffror utan någon som helst trovärdighet eller källhänvisning, i en film uppladdad av en snubbe som kallar sig "hashshshshsh" och som valde att beskriva filmen som "ITS AMAZING..THE WORLD IS ABOUT TO CHANGE...!sign up for free and get a 100dollars reward its a milliongenerator... Sign in today b4 its too late & the offer ends.. www.selfbankmobile.com/rewards i... ". Okej, hashshashahsas gjorde säkert inte filmen själv, och jag säger inte att filmen inte talar sanning - mycket av det låter ganska trovärdigt (dock skulle jag vilja veta hur man tänker när man säger att en $1000-dollarsdator kommer att överstiga kapaciteten hos hela mänskligheten om ~40 år, hela det där känns väldigt luddigt förklarat) - bara att man är lite källkritisk innan man sväljer allt med hull och hår.

+1, precis min tanke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart är spekulationerna något man inte ska ta som ren fakta. Det är därför han skrev "Predictions are" i filmen. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor