Henkibojj Skrivet 7 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2015 Jag har just hittat min nya favoritkanal Btw, jäkligt bra amerikanska av den där svensken. Hur får man så bra kaliforniska (eller vad det är)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2015 (redigerad) Riktigt vidrig titel på videon, men ge den en chans... Redigerad 11 mars, 2015 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2015 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2015 Fjärde maj brukar av nördar räknas som någon slags Star Wars-högtid (May the 4th be with you). Folk har säkert redan sett och läst The Machete Order, som beskriver att SW-filmerna ska ses i ordningen 4-5-2-3-6 och att ettan ska skippas helt. Dels är det en värdelös film, men också saknar den all betydelse för resten av filmerna. Exakt varför Ep I är så oerhört dålig, meningslös och ologisk har däremot aldrig blivit så väl utrett som i den här filmen i två delar. Helt hysteriskt roligt trots sitt låga tempo, men anledningen till att jag skriver i denna tråd och inte Humortråden är att han har så oerhört många poänger som är väl värda att titta på. http://redlettermedia.com/plinkett/star-wars/star-wars-episode-1-the-phantom-menace/ Del 2, 9:30: "The two most effective, clear-minded, logical guys stay on the ship and wait while the clumsy idiot, the slow-moving droid, a vulnerable attractive young woman and a drunk go wandering around the dangerous city." Helt logiskt ologiskt. Och väldigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 Den här tål att kollas på några gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 http://i.imgur.com/IEW6QqB.gifv Neat. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 http://i.imgur.com/IEW6QqB.gifv Neat. Jävlar! Det där har jag gjort i mindre skala (tigerraketer), men det blev inte riktigt sådär schysst alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2015 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2015 1. Bra vinkar. 2. Fail att de inte hade någon som såg ut som någon av huvudkaraktärerna. 3. Skam att de inte inkluderade HUDen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2015 http://www.youtube.com/watch?v=fQv_vHDWcgU 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2015 Det här tyckte jag var riktigt coolt! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2015 (redigerad) Saker som sprängs är ca det roligaste jag vet https://www.youtube.com/watch?v=4sI67Xz95Q8 VARFÖR FUNGERAR INTE MINA YOUTUBELÄNKAR SOM DE SKA ASDSFD Redigerad 4 december, 2015 av felshoe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2015 För att vara så chill och göra ett så bra move, måste jag säga att det var en rätt kass pendelrörelse han gjorde. Smart, men den svåra biten borde ju ha varit att ta sig ned i hängande läge över huvud taget, och inte att genomföra svinget. Tur att det lyckades, dock. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2015 För att vara så chill och göra ett så bra move, måste jag säga att det var en rätt kass pendelrörelse han gjorde. Smart, men den svåra biten borde ju ha varit att ta sig ned i hängande läge över huvud taget, och inte att genomföra svinget. Tur att det lyckades, dock.Men det måste vara svårt att få till en bra pendel när man håller i något så "tjockt", för när man släpper så måste ju armarna färdas 30 cm nedåt och inte framåt så hela svingrörelsen hämmas ju av det. Verkar förresten som att han gjorde en riktigt bra bedömning gällande när han skulle hoppa ned en våning. Han hade ju överlevt ändå, men hade blivit bra jävla hett alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2015 Men det måste vara svårt att få till en bra pendel när man håller i något så "tjockt", för när man släpper så måste ju armarna färdas 30 cm nedåt och inte framåt så hela svingrörelsen hämmas ju av det. Verkar förresten som att han gjorde en riktigt bra bedömning gällande när han skulle hoppa ned en våning. Han hade ju överlevt ändå, men hade blivit bra jävla hett alltså. Jag tänkte också på det strax efter att jag postat och jo, nog blir det svårt att pendla bra när man låser praktiskt taget hela underarmarna som är överst. Men det verkar inte som att han gav benen tillräckligt många pendlar innan han hoppade. En till hade räckt för ett bra sving tror jag, för landningen visar ju att han var farligt nära att falla bakåt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2015 (redigerad) Stress, svett, hetta. Jag tycker ändå att han såg bestämd och sansad ut i relation till situationen, många andra hade inte ens vågat sig på en sådan manöver, än mindre lyckats lika smidigt.Det här är ett svar på Henkis senaste inlägg, inte Kebabs. Fattar inte den här uppdateringen av forumet alls. Redigerad 9 december, 2015 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2015 Jag tänkte också på det strax efter att jag postat och jo, nog blir det svårt att pendla bra när man låser praktiskt taget hela underarmarna som är överst. Men det verkar inte som att han gav benen tillräckligt många pendlar innan han hoppade. En till hade räckt för ett bra sving tror jag, för landningen visar ju att han var farligt nära att falla bakåt istället Om du ska hänga en längre period och dessutom börja svinga fram och tillbaka blir det ju även betydligt mycket mer ansträngande för händer och underarmar, han kanske inte vågade lita på sin förmåga att hålla sig kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2015 (redigerad) https://www.youtube.com/watch?v=GL0rbxB9Lqg Redigerad 10 december, 2015 av Kebab Varför blir den inte inbäddad? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts