Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Wu Zi Mu - plx.. Han reser ju pga av kullen .. :D

q9Q3mSbbKkk

Jag känner inte för att förlänga/ta bort balataremmen och förstöra hela skotern.

Det är jag som kör, min kompis (mattias) som tagit bilderna.

Tack för all respons :naughty:

AdrianG: Det var ganska mycket puder och hårtpackat undertill.

Regnade igår. Så det blev inga långa res.

-----------------------------------------------------------------------

Hade några till på polaren som kör.

På andra bilden finns några fina spår av längre res. Tyvärr blev det inga bilder då.

DSC00136_1082545_0.jpg

simon-1_1082545_1.jpg

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[youtube-old]znq7K3fQLos[/youtube-old]

(spola till 1.45)

:erv:

Det kmr faktiskt att tävlas i sånt där här i falun imorgon.

Helt sick, nån dag lär han ju tabba sig och slå ihjäl sig. Snacka om att man får valuta för pengarna om man bevittnar det live. whistling.gif

Haha, ja fyfan. Vem vill inte betala för att se någon eventuellt dö, eller åtminstone skada sig rejält? zz

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Krockade du den eller?

Haha ja. xD

Det var när jag var i Thailand, blev skiträdd. Trodde jag skulle hamna i Thaifängelse.

Jag har kör ganska mycket men det hade inte min storasyster som hade den andra skotern. Så skulle jag imponera lite på henne. Hon kom åkande från höger och jag kom precis ut från stranden.

Så tänkte jag stayla lite, så jag gasade på utav bara helvete och planerade att köra förbi henne precis framför hennes skoter så att det blev lite vågor.

Men hon körde snabbare än vad jag beräknade och när jag insåg detta slutade jag gasa och vred ratten allt vad jag kunde. problemet var att hon med gjorde det, fast åt samma håll.

Så jag brakde rakt in i henne och det blev ett jävla hål i hennes skoter.

Som tur var krävde de bara 7 tusen för det, de hade lika gärna kunnat kräva en ny skoter, och då hade det varit kört. Hade aldrig haft pengar till det.

Glömer aldrig hur skraj jag var. Fy fan, höll på att svimma när ägarna stod helt tysta och studerade skadorna, när vi kom in till Land.

Såg bara mig i en cell med 50 andra svettiga halvnakna män. :w000t: Blir fortfarande skakis när jag tänker på det. Så nä, kommer nog aldrig mer köra en skoter utomlands tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja. xD

Det var när jag var i Thailand, blev skiträdd. Trodde jag skulle hamna i Thaifängelse.

Jag har kör ganska mycket men det hade inte min storasyster som hade den andra skotern. Så skulle jag imponera lite på henne. Hon kom åkande från höger och jag kom precis ut från stranden.

Så tänkte jag stayla lite, så jag gasade på utav bara helvete och planerade att köra förbi henne precis framför hennes skoter så att det blev lite vågor.

Men hon körde snabbare än vad jag beräknade och när jag insåg detta slutade jag gasa och vred ratten allt vad jag kunde. problemet var att hon med gjorde det, fast åt samma håll.

Så jag brakde rakt in i henne och det blev ett jävla hål i hennes skoter.

Som tur var krävde de bara 7 tusen för det, de hade lika gärna kunnat kräva en ny skoter, och då hade det varit kört. Hade aldrig haft pengar till det.

Glömer aldrig hur skraj jag var. Fy fan, höll på att svimma när ägarna stod helt tysta och studerade skadorna, när vi kom in till Land.

Såg bara mig i en cell med 50 andra svettiga halvnakna män. :w000t: Blir fortfarande skakis när jag tänker på det. Så nä, kommer nog aldrig mer köra en skoter utomlands tror jag.

Cooool =D

Men var du inte försäkrad för sånt då? Jag tycker 7000 låter rätt mycket ändå, motsvarande typ 35000 i för en thailändare...

När vi var i sydostasien hyrde ju vi scootrar och motorcyklar på rätt många ställen och min vän vurpade ALLTID på dessa, jag tror han ramlade 6 gånger totalt. Slog av en backspegel på en, repade kåpor på en annan, på motorcyklarna vi hyrde på Koh Tao gjorde han styret skevt när han råkade välta i väldigt låg fart på en väääldigt dålig väg. Ett antal bath spenderade där iaf :w000t:

Såhär såhär såg vägarna ut på vissa ställen:

http://i283.photobucket.com/albums/kk293/bullfett/MOTO1.jpg

Såhär såg han ut på vissa ställen:

http://i283.photobucket.com/albums/kk293/bullfett/MOTO2.jpg

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär såg han ut på vissa ställen:

Den där tjusiga trofén på övre smalbenet ser ut att ha blivit ett ännu finare ärr. Jag skulle hoppa över en drygt en och en halv meter hög mur men failade och skrapade smalbenen på kanten, lyckligtvis bärandes jeans men det gjorde ändå förbannat ont. Det har hänt förr och jag tänkte aldrig att det skulle bli ärr av det, men nu har jag långa stripor med vit hud som förmodligen aldrig kommer vara av samma färg som resten. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men wtf, de har ju bara satt ett semikolon innan slutet av en parantes. Hade inte "(" funnits med så kanske.

---

The Dude: Tror du att du kan hotlinka bilden på dina ben istället? Börjar tröttna på att scrolla förbi två blodiga karlaspiror... :naughty:

Det är min polares ben, inte mina =D Men fixat.

@Vice. juste, tänkte inte på att det är undantag för det i reseförsäkringen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor