Vice. Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 (redigerad) (Passar i humortråden med) Steve Jobs försökte få pengar för att lansera Ipad, men fick avslag. (haha de ångrar sig nog idag xD) Redigerad 18 juni, 2014 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 Jag hoppas att du förstår att det är fejk va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 Jag hoppas att du förstår att det är fejk va? självklart, det är en otrolig slump hur du fått alla svar att passa perfekt, hur Steve bara står helt tyst vid rätt tillfälle, frågorna de ställer och hans svar. etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 (Passar i humortråden med) Steve Jobs försökte få pengar för att lansera Ipad, men fick avslag. (haha de ångrar sig nog idag xD) Hähähä, riktigt bra klipp, snacka om att de ångrar sig nu med tanke på hur mycket pengar iPad har dragit in till Apple! Såg denna för ett tag sedan btw, ganska sjukt att detta inträffade precis innan "terroristattacken" 9/11. Sjukt hur väl de lyckats gömma aliensarna men det bara GÅR inte att göra något såhär snyggt: Det måste vara äkta. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2014 Hähähä, riktigt bra klipp... Och ändå inget poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2014 (redigerad) Någonstans är det häftigt/intressant, men samtidigt väldigt groteskt. Jag är själv helt emot dödsstraff, och stötar inte detta. Ohio, USA, ersätter "dödsinjektion" med en human "huvud-avslitar-maskin". Redigerad 20 juni, 2014 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2014 (Passar i humortråden med) Steve Jobs försökte få pengar för att lansera Ipad, men fick avslag. (haha de ångrar sig nog idag xD) http://www.youtube.c...h?v=QKsPLPZPkEI Någonstans är det häftigt/intressant, men samtidigt väldigt groteskt. Jag är själv helt emot dödsstraff, och stötar inte detta. Ohio, USA, ersätter "dödsinjektion" med en human "huvud-avslitar-maskin". Snälla Vice, varför postar du den här typen av klipp här? Båda två är fejk och hör inte hemma i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2014 Snälla Vice, varför postar du den här typen av klipp här? Båda två är fejk och hör inte hemma i den här tråden. Äsch, The Onion är det väl inget fel på Men att publicera det á la Aftonbladet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2014 Äsch, The Onion är det väl inget fel på Men att publicera det á la Aftonbladet.. Jag säger inte att det är något fel på The Onion, men klippet hör hemma i Humortråden i så fall, och inte den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2014 Jag säger inte att det är något fel på The Onion, men klippet hör hemma i Humortråden i så fall, och inte den här. Jag kanske tycker den är häftig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2014 Inb4 the shit... abyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2014 Jag kanske tycker den är häftig? Jaha. Märkligt. Tänker inte bråka med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2014 Jaha. Märkligt. Tänker inte bråka med dig. Vad bra. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2014 Jag säger inte att det är något fel på The Onion, men klippet hör hemma i Humortråden i så fall, och inte den här. Haha, jag trodde faktiskt vi var i humortråden. My bad Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2014 HUR HÄNDER DET HÄR?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2014 Så jävla smart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2014 Så jävla smart... http://www.youtube.c...h?v=ObKL11A4W0U Humortråden för satan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2014 Humortråden för satan! Varför då, den är ju häftig! Inte praktiskt, men coolt att knutar går upp pga kattens magmuskler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2014 Varför då, den är ju häftig! Inte praktiskt, men coolt att knutar går upp pga kattens magmuskler. Stell syftar på att den uppenbarligen är fake... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts