Kebab Skrivet 28 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2014 Är ingen vapengalning eller så, men tyckte att denna animation var läcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2014 Är ingen vapengalning eller så, men tyckte att denna animation var läcker. = profit 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2014 Är ingen vapengalning eller så, men tyckte att denna animation var läcker. Fantastisk pistol! Den bästa jag har skjutit i hela mitt liv. Och vilken kick den ger, vilken rekyl! Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2014 Två vita linjer skapar 3D. http://creolbrothers.cover.dk/blog/two-straight-lines-makes-3d-gifs/ 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2014 http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2014 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2014 Att läsa på Wikipedia gjorde det inte mindre häftigt: "Trögkrypare eller björndjur (Tardigrada, från Latins tardus, långsam, och gradus steg) är en stam inom djurriket. De är mycket små, mellan 0,05 och 1 mm. Trögkryparna är i huvudsak vattenlevande, även om de också återfinns på land i exempelvis mossa. De kännetecknas av fyra kloförsedda "benpar", som används för att gå eller klättra på underlaget. Detta gör att de liknar små knubbiga björnar, vilket är upphovet till benämningen "björndjur".Trögkryparna beskrivs ofta som bland de tåligaste organismerna på jorden. Vissa arter kan uthärda timmar och till och med veckor av stark strålning, vakuum och nedkylning till endast några grader över den absoluta nollpunkten genom att övergå till ett så kallat kryptobiotiskt stadium. De har även överlevt vistelse i rymden." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2014 Den där bilden har jag sett många gånger förut och alltid undrat om det är ett riktigt fotografi eller en animering... ????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2014 Pennporr. *NSFW* 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2014 R.I.P mina ben... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2014 R.I.P mina ben... 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2014 R.I.P mina ben... Jag är inte höjdrädd. Och jag har sett en kortare dokumentär om den där killen och just den där klättringen. Men på grund av sättet det här klippet var filmat på fann jag mig själv sitta med rejäl handsvett. Mom's spaghetti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2014 https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/1920589_10152271345382744_1559308522_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2014 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2014 Visste inte vart jag skulle lägga den, lol. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=gKfpp3EFLK4 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2014 (redigerad) Redigerad 30 mars, 2014 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 april, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 (redigerad) Kebab, någon har använt sig av din Orup-roll! Redigerad 1 april, 2014 av Jacker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2014 Kebab, någon har använt sig av din Orup-roll! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2014 Kändes som mina egna stämband skulle spricka av att lyssna på det här, men jävlar i havet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts