Kebab Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Heh, bara för att salta lite så kan jag säga att även jag saknade någon form av backstory när jag såg bilden och att jag inte riktigt såg det balla. Men kände ju inte att det var läge att göra en ensidas diskussion om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Får väl be om ursäkt, eller whatever då. Ska tänka mig för en extra gång innan jag postar här nästa gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Haha, jag kan verkligen se hur ett gäng sajtare sitter runt en öländsk lägereld på Dudes gård och snackar skit varpå en diskussion som denna kommer upp och hur otroligt dålig stämning det blir mellan Siana och Stell. Jag sitter förstås med vid brasan nerkilad i en brassestol och kan inte hålla min stora käft utan säger med en viss alkoholpåverkad stämma: Jag tyckte det var en cool bild, före- och efterbilder är alltid intressanta när det är såpass stora skillnader. Något som är lika coolt och passar bra i den här tråden är hur Stell återvänder till forumet och på bara ett fåtal poster lyckas ta hem priset för drygaste forumit 2013. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 (redigerad) Haha, jag kan verkligen se hur ett gäng sajtare sitter runt en öländsk lägereld på Dudes gård och snackar skit varpå en diskussion som denna kommer upp och hur otroligt dålig stämning det blir mellan Siana och Stell. Jag sitter förstås med vid brasan nerkilad i en brassestol och kan inte hålla min stora käft utan säger med en viss alkoholpåverkad stämma: Jag tyckte det var en cool bild, före- och efterbilder är alltid intressanta när det är såpass stora skillnader. Något som är lika coolt och passar bra i den här tråden är hur Stell återvänder till forumet och på bara ett fåtal poster lyckas ta hem priset för drygaste forumit 2013. Sen kommer jag i vanlig ordning och skall förmedla och vill att vi sjunger... ... tillsammans. Sen kramas vi och fortsätter dricka öl och ha trevligt! För det är det man skall ha på forumträffar! :wub: Redigerad 4 augusti, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Lund Power Meet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Lund Power Meet. Wroom wroom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 (redigerad) rätt häfti va Redigerad 4 augusti, 2013 av Xazzi 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2013 Smarta förpackningar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 6 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=qD8fuRxk_f4 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 Jäkligt begränsad specialutgåva av nya Saints Row Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 (redigerad) http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/Folg-arbeidet-med-a-heve-Wyvern-3227926.html Livsändning från upplockandet av den bottenliggande Colin Archer-skutan Wyvern som förliste under Tall Ships Race i juni. De plockarna nog upp den alldeles strax så skyndaskynda! Redigerad 11 augusti, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 Jäkligt begränsad specialutgåva av nya Saints Row Jag skickade ett mail och frågade hur man går tillväga för att köpa! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Jag skickade ett mail och frågade hur man går tillväga för att köpa! Fått svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Fått svar? Nej. Synd. Det var ett ganska seriöst mail faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2013 Being a Photographer Is Harder Than You Think Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2013 skärm-tvätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2013 Poesi kanske inte dyker upp så ofta här men denna hamnar lätt inom trådens ramar: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=hBl9dUoWkYQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts