Kebab Skrivet 25 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2013 Orginal? http://thingsithinkarekindacool.com/2010/07/18/the-sun-isnt-always-so-cruel/ Men hallååå, fåglarna är ju TYDLIGT bort-photoshoppade på den bilden! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2013 Men åhh, det är ju ett moln i vägen. Moln är naturliga. Ironiiii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2013 Foto som överlevarna från flygplanskraschen i Anderna tog på sig själva 1972 - notera ryggraden som ligger halväten vid planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2013 (redigerad) Jag har levt en lögn. Redigerad 30 juli, 2013 av xstreem 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 http://www.wimp.com/whatdyslexia/ Mycket intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 http://img2u.info/ckgni/i/g7042aa74.png 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2013 http://img2u.info/ckgni/i/g7042aa74.png Backstory? Snubbe går ner i vikt och blir av med sin acne, Mind blown eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2013 (redigerad) American Psycho, anyone? Redigerad 2 augusti, 2013 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2013 Backstory? Snubbe går ner i vikt och blir av med sin acne, Mind blown eller? Det är ju photoshopat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2013 Backstory? Snubbe går ner i vikt och blir av med sin acne, Mind blown eller? Var det inte häftigt nog eller vad menar du? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2013 Var det inte häftigt nog eller vad menar du? Ser inte att den bilden hade något i den här tråden att göra överhuvudtaget. Du menar att du aldrig sett någon bli av med sina finnar och gå ner i vikt? Kolla på typ varannan tonåring. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2013 Ser inte att den bilden hade något i den här tråden att göra överhuvudtaget. Du menar att du aldrig sett någon bli av med sina finnar och gå ner i vikt? Kolla på typ varannan tonåring. Bitterfitta! - Kul bild. Inte ofta man stöter på så pass bra before & after-jämförelser! Han ser helt annorlunda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2013 Bitterfitta! - Kul bild. Inte ofta man stöter på så pass bra before & after-jämförelser! Han ser helt annorlunda ut. Och han ler lika vackert som Agenten! :yes: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Bitterfitta! - Kul bild. Inte ofta man stöter på så pass bra before & after-jämförelser! Han ser helt annorlunda ut. Tönt. - Bilden har inget innehåll när man saknar någon som helst förklaring. Hur många kilon, hur lång tid, varför osv. ----- kOLLa vILKEN häftIG BIld jAg hiTTade!!!111 sÅN NöRD bILDEn VIsaR HAns StaDIe AV wOw-sPElANde!!111 1-2-3 vECkOr!!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Det är klart jag har sett någon gå ner i vikt och bli av med sina finnar, men det här var ju något av det extremare. Jag tyckte det var häftigt hur han gick ifrån att ha ett så motbjudande ansikte till att bli så väldigt attraktiv. Förstår inte varför det blir mindre häftigt om man inte får veta några exakta detaljer. Tycker det är rätt ballt med tränings-progresspics också. Även där är det simpelt - någon har skaffat sig muskler - men det är fortfarande häftigt att se! Vi alla tycker olika. Finns ingen anledning till att hålla på och hånas bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Det är klart jag har sett någon gå ner i vikt och bli av med sina finnar, men det här var ju något av det extremare. Jag tyckte det var häftigt hur han gick ifrån att ha ett så motbjudande ansikte till att bli så väldigt attraktiv. Förstår inte varför det blir mindre häftigt om man inte får veta några exakta detaljer. Tycker det är rätt ballt med tränings-progresspics också. Även där är det simpelt - någon har skaffat sig muskler - men det är fortfarande häftigt att se! Vi alla tycker olika. Finns ingen anledning till att hålla på och hånas bara för det. Grejen var att du mer eller mindre reposta en bild du sett på 4chan när du nattsurfare utan någon som helst mening. Hur är min bild mindre häftig än din om du inte vet något om den? En timelaps på hur en smal snygg kille blir fet och finnig. Passar den i tråden, möjligtvis, är den fake, absolut. Men det stoppar ju inte mig från att posta den då. Grejen var att jag frågade för jag faktiskt undrade. Bilden hade varit väldigt mycket häftigare om vi säger att förvandlingen hade varit under en månad. Nu kan det lika gärna vara 10 år mellan den första och sista bilden och personen i fråga kanske inte ens har gjort ett skit mer än att faktiskt bara växa färdigt. I det scenariot tycker jag inte bilden passar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Håller med StellHell i denna frågan, ser inte det "häftiga". Folk som tränar och har sig kanske gör det dock, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Det är väll en sak om man faktiskt får veta att han har tränat jättehårt och gjort allting på 5 månader, gentemot om han bara växt klart och det skiljer 3-4 år mellan bilderna. Nu fick vi ju varken veta hur lång tid det tog, eller om han gjorde något spec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts