RavenE Skrivet 11 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2013 (redigerad) Haha hon hen matar dem den nu!!!! Med KÖTT!!! Jag har döpt hen till Peaches McFeatherhead! Redigerad 11 maj, 2013 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2013 Jag har döpt hen till Peaches McFeatherhead! Det var fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2013 Shit alltså... jag undrar verkligen vad de tänker på, vad som pågår i huvudet när de bara sitter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2013 Jävlar! Ville ju vara delaktig i the moment! That's what she said! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2013 Jag har sett filmer utan gravitation förr, men trots det kan jag inte låta bli att vara helt blown away av det han gör vid 1:29. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Ah yes, Chris Hadfield is a boss! Och zero- (eller micro) gravity är awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Ah yes, Chris Hadfield is a boss! Och zero- (eller micro) gravity är awesome. Tekniskt sett är det inte zero-gravity på rymdstationen utan snarare så att hela stationen plus alla inuti "faller" i sådan hastighet runt jorden att man blir tyngdlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Tekniskt sett är det inte zero-gravity på rymdstationen utan snarare så att hela stationen plus alla inuti "faller" i sådan hastighet runt jorden att man blir tyngdlös. Jag vet, precis därför jag skrev Micro-gravity också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Vackert! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Jag har sett filmer utan gravitation förr, men trots det kan jag inte låta bli att vara helt blown away av det han gör vid 1:29. Tack vare dig hittade jag massvis av videos gällande ISS och rundturerna osv. Mycket intressant!! Tack Kebab :3 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2013 Bildgoogla "Atari breakout" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2013 Tekniskt sett är det inte zero-gravity på rymdstationen utan snarare så att hela stationen plus alla inuti "faller" i sådan hastighet runt jorden att man blir tyngdlös. Tror "zero gravity" syftar på 0 g-krafter. Vilket det ju är? Nåväl, jag blev mindfucked i någon liknande video är de visade sovplatserna. En säng i "taket" såväl som på sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2013 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2013 (redigerad) Rätt coolt. Det måste man ge Xbox. Hoppas att PS4 får nått liknande. Sen är eventguidenrätt cool med. Redigerad 24 maj, 2013 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 http://www.youtube.c...h?v=sJ4hWa6y710 Rätt coolt. Det måste man ge Xbox. Hoppas att PS4 får nått liknande. Sen är eventguidenrätt cool med. Nu är det där inte med i Xbox One, utan bara något microsoft jobbar på. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Gamla foton! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Rätt coolt. Det måste man ge Xbox. Hoppas att PS4 får nått liknande. Kommer vara världens partypooper just nu, men det skiter jag i. Jag ser inte grejen med det där alls, jag personligen skulle få nått ordentligt fel om jag vill sitta och spela ett spel och det flashar runt mig överallt som inte är på skärmen. Tänk er om man blir flashad i nått spel och hela rummet går apeshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Tycker det här med Dicaprios filmer är riktigt häftigt, haha.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2013 (redigerad) Det finns bara en person kvar som är född på 1800-talet. http://www.smh.com.au/world/outnumbered-by-the-girls-hes-the-last-man-standing-20130524-2k6ry.html Redigerad 27 maj, 2013 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts