Umberto Skrivet 12 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2013 Det ser ut som att det står ett gäng pyttemänniskor på personens keps. Jag får medge att jag inte ens såg de där människorna första gången. Jag såg en "sprucken" öken och tänkte 'Hmm, okej.. that's nice.' -- 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2013 Vet inte om denna platsar in som "häftig". Men balla gubbtjyvar detta: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2013 (redigerad) Redigerad 13 januari, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2013 En elefant målar en elefant. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 Varför man inte ska streta emot instruktören när man väl bestämt sig (eller?!) för att hoppa fallskärm: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 Varför man inte ska streta emot instruktören när man väl bestämt sig (eller?!) för att hoppa fallskärm: http://www.youtube.c...h?v=oQONhRMHBTU Alltså, det där måste ha varit en helvetiskt obehaglig upplevelse, men fan vad jag garvade när jag såg hur fettet fladdrade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 Kreativt CV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 (redigerad) Vägmusik: http://www.youtube.com/watch?v=Z0NbvTzd9nQ Redigerad 20 januari, 2013 av aikjonas12 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Kreativ musik/Beats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Kreativt CV! Shit, mina lärare skulle komma i byxorna av det där. Han kommer få ett jobb inom reklam på två röda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 (redigerad) Månlandningarna är inte fejakde - tekniken fanns nämligen inte. Redigerad 22 januari, 2013 av aikjonas12 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 (redigerad) The Tiny Transforming Apartment That Packs Eight Rooms into 350 Square Feet (32,5 kvadratmeter) Redigerad 25 januari, 2013 av RavenE 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 The Tiny Transforming Apartment That Packs Eight Rooms into 350 Square Feet (32,5 kvadratmeter) Vilka är de åtta rummen? Jag får ihop... - Sovrum - Vardagsrum - Gästsovrum - Toalett - Kök - Privacy room? - Dinner room? - Party room? Skulle datorstationen vara ett eget rum, menar man? Lite tufft ändå, men jag vet inte om jag skulle vilja bo där själv. Måste ju hålla efter allt för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 The Tiny Transforming Apartment That Packs Eight Rooms into 350 Square Feet (32,5 kvadratmeter) Haha, jag gillar när han ska visa hur "rörig" han är bakom stängda dörrar och öppnar ett skåp med, enligt mig, helt okej sorterade prylar. Vilka är de åtta rummen? Jag får ihop... - Sovrum - Vardagsrum - Gästsovrum - Toalett - Kök - Privacy room? - Dinner room? - Party room? Skulle datorstationen vara ett eget rum, menar man? Lite tufft ändå, men jag vet inte om jag skulle vilja bo där själv. Måste ju hålla efter allt för att det ska funka. Kontor Sovrum Badrum Privat utrymme Vardagsrum Gästrum Matsal Kök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Gangnam Style Flip-Book Animation http://www.youtube.com/watch?v=sBs6d4vnRqs 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Gangnam Style Flip-Book Animation Skulle precis till och posta den Men jäkligt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2013 Vette fan om man ska posta här.....men det lär bli en häftig upplevelse, Gröna Lunds nya attraktion. 121 meter hög gör den till världens högsta slänggunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2013 (redigerad) Vette fan om man ska posta här.....men det lär bli en häftig upplevelse, Gröna Lunds nya attraktion. 121 meter hög gör den till världens högsta slänggunga. Jag hoppas säkerheten inte är lika tveksam som på vanliga slänggungor. Redigerad 7 februari, 2013 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts