Henkibojj Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 wtf... det ligger en död arab begraven här. QJ brukar ha bra källor och de märker alltid rykten/osannolika rapporter med *RUMOR*. Det här tror jag allt är äkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 http://www.liveleak.com/view?i=8b4_1231692278 Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Kanske vanligen fel tråd för detta, men det här är ju sanslöst!! Två TERA-FUCKING-BYTES minneskort incoming!! Dessutom en transfer speed på 60 MB/sekund, är det jag som är efter eller klarar inte ens hårddiskar av sånt? Hmm jag som tyckte att 1 TB bluray-skivor var mycket. http://www.blu-rayforum.se/index.php?categ...p;articleid=441 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 (redigerad) Oh jävlar! Först tänkte jag 100$: Sen tänkte jag: Nej eller vänta stod det 1000? Sedan blev det, nej 10 tusen $!!!! http://cgi.ebay.com/Rare-Alien-Statue-One-...%3A1%7C294%3A50 Redigerad 12 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) [youtube-old]MnlhZyW959k[/youtube-old] .. .. .. .. Redigerad 13 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) PURE FUCKING EPIC WIN!!! Hela huset har konstruerats till en självgående apparat, ni vet en sån där med bollar som slår till ett dominospel, som slår ut... [youtube-old]9d45A3VdV4s[/youtube-old] Vad jag älskar såna här kedjereaktionsmackapärer! Inkluderar mycket speciella grejer, till exempel: - Airhockey-målskott -> Diskettdomino - Slinky-trappgång - Tändare -> Levande ljus -> Avbrända tåtar - Schackmatt på elektriskt schackspel - Dartpilar Otroligt!! :) Redigerad 13 januari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Episkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 OMG Mobil "tricket" var nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 PURE FUCKING EPIC WIN!!! Hela huset har konstruerats till en självgående apparat, ni vet en sån där med bollar som slår till ett dominospel, som slår ut... Vad jag älskar såna här kedjereaktionsmackapärer! Inkluderar mycket speciella grejer, till exempel: - Airhockey-målskott -> Diskettdomino - Slinky-trappgång - Tändare -> Levande ljus -> Avbrända tåtar - Schackmatt på elektriskt schackspel - Dartpilar Otroligt!! :) Jag tror att Rube Goldberg är ordet du söker. Och ja, den är riktigt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Fan vad coolt! Knäcker ju lätt den där bilreklamen som gick förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Har ni någonsin sett babyugglor?! Skrämmande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Har ni någonsin sett babyugglor?! Skrämmande. Fytusan vad äckliga dom såg ut Skulle skita ner sig direkt om man gick i skogen och mötte en sådan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Vad jag älskar såna här kedjereaktionsmackapärer! Here ya go http://www.liveleak.com/view?i=55c_1232393654 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Post-apocalyptic car Ser ut att komma från en Mad Max film, har jag rätt? Cool bil anyhow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Chance! [youtube-old]c_SXJ5pebcE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Chance! Ball. Men vad fanken händer under tennismatchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Ball. Men vad fanken händer under tennismatchen? Har för mig att bollen "fastnar" på nätet och bara hänger där några sekunder, innan den faller ned på ena sidan och ger poäng till någon av de två. Redigerad 22 januari, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Har för mig att bollen "fastnar" på nätet och bara hänger där några sekunder, innan den faller ned på ena sidan och ger poäng till någon av de två. Net serve ger inga poäng, antingen så blir det serve 2/2, om bollen hamnar på serve:arens sida. Eller så blir det serve 1/2 / 2/3, (Hur man nu vill se det) om bollen hamnar på mottagarens sida. Det var sida 23 kapitel 3 - nätserve, nästa vecka ska jag prata om vad som händer om träffar en fågel med en inverterad backhand smash. Edit: Blä, kom givetvis på att det kunde varit serve 2/2 och att den hamnade på serve:arens sida, då blir det poäng till mottagaren. *Rättar i boken* Redigerad 22 januari, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Skulpturer i tejp! [youtube-old]KuFfn1Dc9Dc[/youtube-old] Och så självklart, robotar..! [youtube-old]1zD45oO0ZO4[/youtube-old] [youtube-old]EzjkBwZtxp4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Skulpturer i tejp! Dyr hobby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts