Weener Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Så JÄVLA coolt! Om man har en sån tur att ens gata finns med på streetview ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Så JÄVLA coolt! Trots att jag inte är en vän av det integritetskränkande google streetview måste jag medge att det där onekligen var häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Så JÄVLA coolt! Skön beskrivning Men häftigt var det! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2246015_700b_v1.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 Haha! Såg du igenom den direkt med, Lajnux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 Försöka få perspektiv på sakers storlekar eller bara bli aningen mindfucked? Gå in och scrolla lite: http://images.4channel.org/f/src/589217_scale_of_universe_enhanced.swf 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 Försöka få perspektiv på sakers storlekar eller bara bli aningen mindfucked? Gå in och scrolla lite: http://images.4channel.org/f/src/589217_scale_of_universe_enhanced.swf Någon mer än jag som räknade med 'your mom' i slutet? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2012 Såg du igenom den direkt med, Lajnux? Nej, jag blev faktiskt lurad av den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2012 Hittade denna bild på facebook. Fantastisk bild helt enkelt! 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2012 (redigerad) Coolt biljardbord Sista bilden av en svårt skadeskjuten Boeing B-17 från 1943 Redigerad 13 februari, 2012 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2012 Mind = Blown 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2012 Mind = Blown Låter mer välskrivet och strukturellt komplicerat än originalet. Med andra ord: I like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2012 På tal om bakvända låtar så är solot i Are You Experienced? med Hendrix bakvänt. Det är... Nice. 1:40 och 1:30 respektive: http://www.youtube.com/watch?v=zX0XVEmwlfs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Kanske lägger denna på fel plats... Hjälp, jag flippar. Finns det en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Kanske lägger denna på fel plats... Hjälp, jag flippar. Finns det en lösning? Svaret är 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Svaret är 2. Satte den just också. Pinsamt vad tid det tog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Kanske lägger denna på fel plats... Hjälp, jag flippar. Finns det en lösning? 2 fakedit: såg att ni svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Satte den just också. Pinsamt vad tid det tog. Vilket sätt löste du det på? Matematiskt eller figurativt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Vilket sätt löste du det på? Matematiskt eller figurativt? Figurativt. Försökte ge mig in på några matematiska lösningar ett par gånger men eftersom att förskolebarn tydligen ska klara den lätt insåg jag att det behövde vara något simplare så jag glodde på skiten tills det klickade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts