xstreem Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 Vad är det den svarta killen håller i sin vänstra hand? En bong ser det ut som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 En bong ser det ut som. I hans högra hand håller han en bong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 Vad är det den svarta killen håller i sin vänstra hand? Det ser inte riktigt ut som det, men det borde vara själva koppen där knarket placerats som har lyfts ut för att tömma bongen på rök. Kanske en sådan med lustig design. Inte så häftig bild btw. Inga anseendepoäng där. Ingen utom Lajnux vet vem Mac Miller är och Wiz Khalifa är inte särskilt häftig, inte kombinationen av de två heller. Men OK jag är inte bitter. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Men OK jag är inte bitter. Du låter lite bitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 I hans högra hand håller han en bong. Eh, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 I hans högra hand håller han en bong. Höger hand är den man skakar hand med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 (redigerad) Jag kan omöjligtvis vara den enda på forumet som hört talas om Mac Miller. Redigerad 2 februari, 2012 av Lajnux 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Hursomhelst borde man bara posta sånt som fler än du själv kan finna häftigt, inte något man vet att ett få antal blir impade av. Om man vill undvika skitstormarna då. Annars är det ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Hursomhelst borde man bara posta sånt som fler än du själv kan finna häftigt, inte något man vet att ett få antal blir impade av. Om man vill undvika skitstormarna då. Annars är det ok! Oj, det måste jag ha missat. Jag som trodde att man skulle posta sånt man själv ansåg vara häftigt men egentligen ska man alltså posta sånt som man tror att andra skulle finna häftigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Oj, det måste jag ha missat. Jag som trodde att man skulle posta sånt man själv ansåg vara häftigt men egentligen ska man alltså posta sånt som man tror att andra skulle finna häftigt? Varför ska man dela med sig av saker andra inte uppskattar? ;D Just kidding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Fan made zelda trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 (redigerad) Höger hand är den man skakar hand med. Vänster vinkar... Men han håller bongen i höger hand. Redigerad 2 februari, 2012 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 (redigerad) Men han håller bongen i höger hand. Yes, men du skrev, och jag citerar: Vad är det den svarta killen håller i sin vänstra hand? Så vi skojade lite med dig. Det känns fortfarande som det är fel att säga "Han håller den i höger hand." För då antar i alla fall jag att du syftar på människans högra hand och inte den högra handen sett från vårt håll. Men det kanske är en fråga om dialekttolkning, eller att det är svårare att göra sig förstådd skriftligt. Eller något. Edit: Såvida det inte är fotograferat i en spegel, eller med ett spegelfilter i kameramjukvaran. För då hade du rätt från första början Grumpy. Redigerad 2 februari, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Oj, det måste jag ha missat. Jag som trodde att man skulle posta sånt man själv ansåg vara häftigt men egentligen ska man alltså posta sånt som man tror att andra skulle finna häftigt? Nu menade jag inte att du enbart ska posta saker som andra tycker är häftigt, utan något som DU tycker är häftigt men på samma gång kan känna "fan detta måste jag visa, det här kommer grabbarna på forat tycka e fräsigt" För inte trodde du väll att vi skulle tycka hiphopbilden var häftig? Xersize möjligtvis men pöbeln? Nejdu, då får du nog länka någon som hoppar fritt fall från ett flygplan eller en stop-motion film med Legobitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Motivet i sig har jag inget för, men satan så snyggt gjord! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2012 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2012 Jag tyckte den här videon va jävligt häftigt, han hade ju grymt med tur med.. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 5 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2012 Så JÄVLA coolt! 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts