aikjonas12 Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Det handlar inte om det, det handlar väl snarare om att hjärnan ser ord som bilder. Samma pcinrip som att man kan ksata om alla bvkätsoer i vraje ord ( så lnäge fsröta och ssita bvesatokn i vajre ord är på rtät ptals) uatn att txeten bilr marbkärt sravåre att lsäa. (njåa..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Jag kräver erkännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 Främst en vacker bild, men också ett sjukt häftigt ställe att bo på! Jag är helt frälst i den här bilden. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 Främst en vacker bild, men också ett sjukt häftigt ställe att bo på! Jag är helt frälst i den här bilden. Vet du vart det är någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 Vet du vart det är någonstans? Googlade sönder och fann ut att det är i Lake Bled i Slovenien Lake Bled 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 Googlade sönder och fann ut att det är i Lake Bled i Slovenien Lake Bled Mina polare var där förra året och det är så otroligt jävla fint. Synd att jag inte hade tid att åka dit när jag var i Slovenien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 Googlade sönder och fann ut att det är i Lake Bled i Slovenien Lake Bled Grymt. Det påminner lite om ett ställe jag besökte i de Österrikiska alperna under min tågluff 2010. Helt klart ett av de vackraste ställena jag har besökt någonsin. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 Mina polare var där förra året och det är så otroligt jävla fint. Synd att jag inte hade tid att åka dit när jag var i Slovenien. Är både kyrkan och huset turistmål? Är det någon som bor där permanent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 (redigerad) Är både kyrkan och huset turistmål? Är det någon som bor där permanent? Hela stan runt är ett väldigt stort turistmål men jag tror inte någon bor där. Redigerad 23 januari, 2012 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=_BHEkjBDWKs&feature=player_embedded Ååååååååh vad det kryper i skinnet på mig, finns inget värre än getingar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 Mimic Octopus, vilket häftigt djur! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 "Never bring a knife crowbar to a gunfight" OBS! Potentiellt stötande. Inget synbart blod eller andra otrevligheter dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=2sIyn504hzYhttp://www.youtube.com/watch?v=mP0uov0v864http://www.youtube.com/watch?v=j9qN07kDlZY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 (redigerad) "Never bring a knife crowbar to a gunfight" OBS! Potentiellt stötande. Inget synbart blod eller andra otrevligheter dock. http://www.youtube.c...h?v=bY5ioBvrYIg Filmen är så seg och skakig att jag inte orkade kolla ordentligt men min spontana reaktion när jag såg den var att det väl måste vara gummikulor han skjuter med? Känns som lite väl att dra iväg så många skott annars. Edit: Nvm, läste beskrivningen. CP-störd polis, ett skott hade väl för fan räckt. Redigerad 25 januari, 2012 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Filmen är så seg och skakig att jag inte orkade kolla ordentligt men min spontana reaktion när jag såg den var att det väl måste vara gummikulor han skjuter med? Känns som lite väl att dra iväg så många skott annars. Edit: Nvm, läste beskrivningen. CP-störd polis, ett skott hade väl för fan räckt. Det krävs betydligt mer än ett skott för att golva någon med en vanlig pistol vad jag vet, även om träffarna i sig är dödliga. Om du tittar noga så ser du att den misstänkta fortfarande står på benen trots att han redan fått 5-6 kulor i sig. Visst ser det brutalt ut, men en person som går till attack trots att han är omringad och skjuten med en elpistol är nog ganska farlig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Det krävs betydligt mer än ett skott för att golva någon med en vanlig pistol vad jag vet, även om träffarna i sig är dödliga. Om du tittar noga så ser du att den misstänkta fortfarande står på benen trots att han redan fått 5-6 kulor i sig. Visst ser det brutalt ut, men en person som går till attack trots att han är omringad och skjuten med en elpistol är nog ganska farlig. Se bara på Hannes som blev skjuten under göteborgskravallerna 2001. När skottet träffade honom kunde han fortfarande springa därifrån. ~00:40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Det krävs betydligt mer än ett skott för att golva någon med en vanlig pistol vad jag vet, även om träffarna i sig är dödliga. Om du tittar noga så ser du att den misstänkta fortfarande står på benen trots att han redan fått 5-6 kulor i sig. Visst ser det brutalt ut, men en person som går till attack trots att han är omringad och skjuten med en elpistol är nog ganska farlig. Inte en chans i hela Jerusalem att han klarar att svinga sitt vapen tillräckligt hårt för att skada någon efter han har tagit 6 kulor i magen. Ser även ut som om att han har tappat vapnet när han tar nästa blitz i ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Inte en chans i hela Jerusalem att han klarar att svinga sitt vapen tillräckligt hårt för att skada någon efter han har tagit 6 kulor i magen. Jacker påstod aldrig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Jacker påstod aldrig det. Glöm att jag citerade Jacker då. Men t.o.m.. första omgången är överdriven imo. Ingen människa i hela världen är farlig i närstrid efter 2-3 skott i magen. Killen tappade all fart han hade redan efter första skottet. Tror nog han var beredd att ge upp då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts