Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

"Never bring a knife crowbar to a gunfight"

OBS! Potentiellt stötande. Inget synbart blod eller andra otrevligheter dock.

http://www.youtube.c...h?v=bY5ioBvrYIg

Filmen är så seg och skakig att jag inte orkade kolla ordentligt men min spontana reaktion när jag såg den var att det väl måste vara gummikulor han skjuter med? Känns som lite väl att dra iväg så många skott annars.

Edit: Nvm, läste beskrivningen. CP-störd polis, ett skott hade väl för fan räckt.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen är så seg och skakig att jag inte orkade kolla ordentligt men min spontana reaktion när jag såg den var att det väl måste vara gummikulor han skjuter med? Känns som lite väl att dra iväg så många skott annars.

Edit: Nvm, läste beskrivningen. CP-störd polis, ett skott hade väl för fan räckt.

Det krävs betydligt mer än ett skott för att golva någon med en vanlig pistol vad jag vet, även om träffarna i sig är dödliga. Om du tittar noga så ser du att den misstänkta fortfarande står på benen trots att han redan fått 5-6 kulor i sig. Visst ser det brutalt ut, men en person som går till attack trots att han är omringad och skjuten med en elpistol är nog ganska farlig.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det krävs betydligt mer än ett skott för att golva någon med en vanlig pistol vad jag vet, även om träffarna i sig är dödliga. Om du tittar noga så ser du att den misstänkta fortfarande står på benen trots att han redan fått 5-6 kulor i sig. Visst ser det brutalt ut, men en person som går till attack trots att han är omringad och skjuten med en elpistol är nog ganska farlig.

Se bara på Hannes som blev skjuten under göteborgskravallerna 2001. När skottet träffade honom kunde han fortfarande springa därifrån.

~00:40

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte en chans i hela Jerusalem att han klarar att svinga sitt vapen tillräckligt hårt för att skada någon efter han har tagit 6 kulor i magen. Ser även ut som om att han har tappat vapnet när han tar nästa blitz i ryggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor