Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Ser mer ut att vara någon slags reklamkampanj för Fujitsu. Tills motsatsen är bevisad tror jag inte en sekund på det där.

Jag tycker också den ser ut som en sån där "Nu gör vi en reklamfilm som ser ut som om den är filmad av privatpersoner"-film. Lite som den där katten som fastnar i en takfläkt och åker runt runt runt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jorå, men precis som vilken snabb mindfuck som helst så gör inte allas hjärna samma association.

Sant! Fast hur jag än försöker få killens huvud på tjejens kropp går det inte ihop. Jag började genast leta efter mörkhyade personer på bilden men blev besviken när jag inte kunde finna några alls.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant! Fast hur jag än försöker få killens huvud på tjejens kropp går det inte ihop. Jag började genast leta efter mörkhyade personer på bilden men blev besviken när jag inte kunde finna några alls.

Det bygger mest på att man gör ett snabbt antagande och sedan inte tittar på detaljerna. Nu när jag vet hur bilden ligger till och kollar mer direkt på deras huvud istället för att bara svepa över dem är det väldigt tydligt vilket huvud som tillhör vem med.

Försökte shoppa bilden till att sälja effekten bättre, vet inte om jag lyckades.

EwuXD_1229480_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor