aikjonas12 Skrivet 8 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2012 (redigerad) http://www.youtube.c...h?v=_FVgXW60poM wat? Ser mer ut att vara någon slags reklamkampanj för Fujitsu. Tills motsatsen är bevisad tror jag inte en sekund på det där. Redigerad 8 januari, 2012 av aikjonas12 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2012 Ser mer ut att vara någon slags reklamkampanj för Fujitsu. Tills motsatsen är bevisad tror jag inte en sekund på det där. Jag tycker också den ser ut som en sån där "Nu gör vi en reklamfilm som ser ut som om den är filmad av privatpersoner"-film. Lite som den där katten som fastnar i en takfläkt och åker runt runt runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Fattar inte. Det ser ut som att det är killen som kommer med lila tröja och kramar tjejen fast det egentligen är tvärt om tror jag . 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Det ser ut som att det är killen som kommer med lila tröja och kramar tjejen fast det egentligen är tvärt om tror jag . Va? Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Va? Nej? Jorå, men precis som vilken snabb mindfuck som helst så gör inte allas hjärna samma association. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Jorå, men precis som vilken snabb mindfuck som helst så gör inte allas hjärna samma association. Sant! Fast hur jag än försöker få killens huvud på tjejens kropp går det inte ihop. Jag började genast leta efter mörkhyade personer på bilden men blev besviken när jag inte kunde finna några alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Don't fuck my mind!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Sant! Fast hur jag än försöker få killens huvud på tjejens kropp går det inte ihop. Jag började genast leta efter mörkhyade personer på bilden men blev besviken när jag inte kunde finna några alls. Det bygger mest på att man gör ett snabbt antagande och sedan inte tittar på detaljerna. Nu när jag vet hur bilden ligger till och kollar mer direkt på deras huvud istället för att bara svepa över dem är det väldigt tydligt vilket huvud som tillhör vem med. Försökte shoppa bilden till att sälja effekten bättre, vet inte om jag lyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Haha! Den .gif:en skickade jag till en polare tidigare idag som älskar Chuck Norris-skämten. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 Kanske bara intressant för mig som vill bli pilot, men någon mer kanske den kan roa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2012 (redigerad) That's it, det här blir det tråd av. EDIT: Tråd skapad. Redigerad 16 januari, 2012 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2012 (redigerad) Jävligt ballt. Föreställer hur de får hobbitarna i LOTR att verka mindre än de är Redigerad 17 januari, 2012 av P-C 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=R83yYEIbFT0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Förbannat coolt! Läste hela snabbt och flytande from 3:e raden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Förbannat coolt! Läste hela snabbt och flytande from 3:e raden... Man behöver ingen superhjärna för att läsa leetspeak. Allt som krävs är att du varit 14 år någon gång. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Man behöver ingen superhjärna för att läsa leetspeak. Allt som krävs är att du varit 14 år någon gång och använt dig utav det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Mjo, det är klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts