Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Visste inte riktigt var jag skulle posta detta, och eftersom jag inte vill starta en ny tråd fick det bli här...

Skräckbilder släppta från Libyen visar hur militären krossar och stampar på 12-15-åringar! 18+ vill VARNA för STAKA bilder!

Måste dock erkänna att när man ser några heta 12-åringar ligga och glänsa sådär i solen blir man ju lite sugen. (w00t):lol::>

• Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte riktigt var jag skulle posta detta, och eftersom jag inte vill starta en ny tråd fick det bli här...

Skräckbilder släppta från Libyen visar hur militären krossar och stampar på 12-15-åringar! 18+ vill VARNA för STAKA bilder!

Måste dock erkänna att när man ser några heta 12-åringar ligga och glänsa sådär i solen blir man ju lite sugen. (w00t):lol::>

För de som inte ids bli trollade så är det vodka/sprit han pratar om.

(Tur det iofs)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För de som inte ids bli trollade så är det vodka/sprit han pratar om.

(Tur det iofs)

Ett jäkla gnällande på mina inlägg!

Var f*n trollar jag. Det är ju 12-15 åringar som de krossar. Och det är ju jävligt hemskt.

Försök vara lite glad och trevlig istället när man bidrar till tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, sluta, du är inte rolig nu!

Sluta ni istället. Det stämmer som Vaxxor säger, att det är fruktansvärt gnälligt här.

Jag postar en rolig/intressant länk, och det blir en massa gnällande, istället för att se det ur ett humoristigt perspektiv.

Vad postar NI för roligt egentligen? Ni har ju själva inget att komma med.

Kom med nått själv istället för att sitta och gnälla.

Jag sitter inte och gnäller över inlägg som jag inte finner kul.

Redigerad av Vice.
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta ni istället. Det stämmer som Vaxxor säger, att det är fruktansvärt gnälligt här.

Jag postar en rolig/intressant länk, och det blir en massa gnällande, istället för att se det ur ett humoristigt perspektiv.

Vad postar NI för roligt egentligen? Ni har ju själva inget att komma med.

Kom med nått själv istället för att sitta och gnälla.

Jag sitter inte och gnäller över inlägg som jag inte finner kul.

Alltså, det du gjorde är ju knappast troll..Det fallerar ju ganska hårt på de som inte trycker på länken pga beskrivningen...

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du gnäller som fan när det "borde" sättas varningsmärkningar och 18+markeringar och annat, när merparten av alla dina "VARNING"-poster bara är skämt.

Thou shalt not cry wolf.

Absolut. Klart jag skämtar. Flaskorna de slog sönder är 12-15 år gamla. Det blir alltså ett genomtänkt skämt, en varning för misshandel av 12-åringar. Det roliga är att man tror att det är barn, men det är flaskor. Så nu fick ni 2 skämt i 1. Både varningen OCH själva bilderna.

Sen att ni inte har samma sorts humor, eller inte förstår lite mer avancerade skämt, är ju trist. Kanske skall hålla mig till Bellmanhistorier så ni blir nöjda...

Finns flera poster där "roliga" saker postats, men där jag inte ser nån humor. Jag brukar fråga var det roliga är, men jag sätter inte igång och börjar anklaga folk för troll.

Men det kanske jag skall börja göra, varje gång nått inte är kul skall jag börja skrika troll.

Sen att jag brukar kommentera att vissa saker bör varnas, är för att en del av oss sitter på jobbet och surfar. Och det är inte bra att komma in på nakenbilder eller liknande på arbetsdatorn.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor