VaXXoR Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 När vi ändå är inne på djur. Giant Enemy Crab Craaaaaab people... craaaaaaaaaab people 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 O.O 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2011 Bästa flashmobben på länge 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2011 Bästa flashmobben på länge Haha, jag går förbi där i princip varje dag! Sjukt bra flashmob också, trots att jag sett den förr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=gcxgQV94Fbc 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 (redigerad) Bästa flashmobben på länge Haha, cool. Men den här tycker jag är den fräckaste jag sett, som jag minns 1:26!!! Redigerad 23 juni, 2011 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 Tatooine's twin suns - coming to a planet near you just as soon as Betelgeuse explodes The important thing is, one day, night will become day for several weeks on Earth. “This is the final hurrah for the star,” says Dr Carter. “It goes bang, it explodes, it lights up - we’ll have incredible brightness for a brief period of time for a couple of weeks and then over the coming months it begins to fade and then eventually it will be very hard to see at all.” Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Tatooine's twin suns - coming to a planet near you just as soon as Betelgeuse explodes Som om jag inte hade tillräckligt med sömnproblem redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Snake 4D 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2011 (redigerad) Inspelningen av leksaksaffärreklamen som går på TV Häftigt att se hur den blev inspelad! Här trodde man att det var trickfilmat liksom! Redigerad 2 juli, 2011 av Renard 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 Inspelningen av leksaksaffärreklamen som går på TV Häftigt att se hur den blev inspelad! Här trodde man att det var trickfilmat liksom! Påminner mig om: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 Påminner mig om: Postad säkert 10 ggr på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 Postad säkert 10 ggr på forumet Aldrig sett den förr, fu. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 Postad säkert 10 ggr på forumet Jag har själv postat den. Det skulle inte föreställa något nytt bidrag, bara ville påpeka att jag blev påmind av den. Antar att jag borde ha bara skrivit "Old spice behind the scenes" istället för att posta hela filmen - alternativt så skulle du bara tagga ner lite. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 Jag har själv postat den. Det skulle inte föreställa något nytt bidrag, bara ville påpeka att jag blev påmind av den. Antar att jag borde ha bara skrivit "Old spice behind the scenes" istället för att posta hela filmen - alternativt så skulle du bara tagga ner lite. Vi har faktiskt en tråd för gamla saker, din kanalje. Haha nej, sorry det var intemeningen att gå ör hårt fram. Tycker bara att den repostats hur mycket som helst, vilket förvånar mig eftersom både reklamen och hur det gick till att skapa den är sjukt ointressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 eftersom både reklamen och hur det gick till att skapa den är sjukt ointressant. Instämmer inte! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 Vi har faktiskt en tråd för gamla saker, din kanalje. Haha nej, sorry det var intemeningen att gå ör hårt fram. Tycker bara att den repostats hur mycket som helst, vilket förvånar mig eftersom både reklamen och hur det gick till att skapa den är sjukt ointressant. Varför ska Old Spice reklamerna in i Men old tråden? Och varför bitcha över att den repostas? Siana sa PÅMINNER OM!!!!!!! Och länkade igen UTIFALL att ingen annan har sett den! Sluta bitcha, börja posta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 (redigerad) Varför ska Old Spice reklamerna in i Men old tråden? Och varför bitcha över att den repostas? Siana sa PÅMINNER OM!!!!!!! Och länkade igen UTIFALL att ingen annan har sett den! Sluta bitcha, börja posta! För det första har du inte med detta att göra, och för den andra har vi redan löst det på ett trevligt sätt. Då är det väl onödigt att du kommer och blåser upp det igen? =) För det tredje så har den där stor svarta rutan som någon mer snackade om, över halva forumet när jag är på jobbet. Såg bara filmen, inte hans beskrivning. Ursäkta igen. Redigerad 3 juli, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 För det tredje så har den där stor svarta rutan som någon mer snackade om, över halva forumet när jag är på jobbet. Såg bara filmen, inte hans beskrivning. Ursäkta igen. Hur småa skärmar ha ni på jobbet? Och vad förväntar du dig när du går in i den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 För det första har du inte med detta att göra, och för den andra har vi redan löst det på ett trevligt sätt. Då är det väl onödigt att du kommer och blåser upp det igen? =) För det tredje så har den där stor svarta rutan som någon mer snackade om, över halva forumet när jag är på jobbet. Såg bara filmen, inte hans beskrivning. Ursäkta igen. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts