Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Tatooine's twin suns - coming to a planet near you just as soon as Betelgeuse explodes

The important thing is, one day, night will become day for several weeks on Earth.

“This is the final hurrah for the star,” says Dr Carter.

“It goes bang, it explodes, it lights up - we’ll have incredible brightness for a brief period of time for a couple of weeks and then over the coming months it begins to fade and then eventually it will be very hard to see at all.”

:w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Postad säkert 10 ggr på forumet

Jag har själv postat den. Det skulle inte föreställa något nytt bidrag, bara ville påpeka att jag blev påmind av den. Antar att jag borde ha bara skrivit "Old spice behind the scenes" istället för att posta hela filmen - alternativt så skulle du bara tagga ner lite.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har själv postat den. Det skulle inte föreställa något nytt bidrag, bara ville påpeka att jag blev påmind av den. Antar att jag borde ha bara skrivit "Old spice behind the scenes" istället för att posta hela filmen - alternativt så skulle du bara tagga ner lite.

Vi har faktiskt en tråd för gamla saker, din kanalje. -_-

Haha nej, sorry det var intemeningen att gå ör hårt fram. Tycker bara att den repostats hur mycket som helst, vilket förvånar mig eftersom både reklamen och hur det gick till att skapa den är sjukt ointressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har faktiskt en tråd för gamla saker, din kanalje. -_-

Haha nej, sorry det var intemeningen att gå ör hårt fram. Tycker bara att den repostats hur mycket som helst, vilket förvånar mig eftersom både reklamen och hur det gick till att skapa den är sjukt ointressant.

Varför ska Old Spice reklamerna in i Men old tråden?

Och varför bitcha över att den repostas? Siana sa PÅMINNER OM!!!!!!! Och länkade igen UTIFALL att ingen annan har sett den!

Sluta bitcha, börja posta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska Old Spice reklamerna in i Men old tråden?

Och varför bitcha över att den repostas? Siana sa PÅMINNER OM!!!!!!! Och länkade igen UTIFALL att ingen annan har sett den!

Sluta bitcha, börja posta!

För det första har du inte med detta att göra, och för den andra har vi redan löst det på ett trevligt sätt. Då är det väl onödigt att du kommer och blåser upp det igen? =)

För det tredje så har den där stor svarta rutan som någon mer snackade om, över halva forumet när jag är på jobbet. Såg bara filmen, inte hans beskrivning. Ursäkta igen.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det tredje så har den där stor svarta rutan som någon mer snackade om, över halva forumet när jag är på jobbet. Såg bara filmen, inte hans beskrivning. Ursäkta igen.

Hur småa skärmar ha ni på jobbet? Och vad förväntar du dig när du går in i den här tråden? :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första har du inte med detta att göra, och för den andra har vi redan löst det på ett trevligt sätt. Då är det väl onödigt att du kommer och blåser upp det igen? =)

bbnf4B_1213582_0.jpg

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor