Vice. Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 http://memearchive.net/memerial.net/page/2454.jpg Funkar nästan alltid. Varför ser jag ingen bild? Står bara "Postad bild" i ditt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 Varför ser jag ingen bild? Står bara "Postad bild" i ditt inlägg? Funkar inte för mig heller, när man går direkt till bildadressen funkar det: http://memearchive.net/memerial.net/page/2454.jpg Laddar upp direkt här på forumet istället; 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 Funkar inte för mig heller, när man går direkt till bildadressen funkar det: http://memearchive.net/memerial.net/page/2454.jpg Laddar upp direkt här på forumet istället; Shit, det var grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 Tog inte ens särskilt lång tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 Fungerar inte för mig. Har provat ett antal nu och alla länkar leder till sin rätta sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 Fungerar inte för mig. Har provat ett antal nu och alla länkar leder till sin rätta sida. Första och andra gången jag testade så fastnade jag i en cirkel mellan living, human, biology, mathematic och nånting mer. Testa randoma nån gång mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 Fungerar fortfarande inte. Provade t.ex. Charismatic, Biology, SVT (som nämnd tidigare), Virus etc... Fungerar verkligen inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 (redigerad) Fungerar fortfarande inte. Provade t.ex. Charismatic, Biology, SVT (som nämnd tidigare), Virus etc... Fungerar verkligen inte för mig. Ni gör fel i så fall. Kommer man till Mathematic så kommer man till Philosophy. SVT - Television - Telecommunication - Transmission - Digital - Analog signal - Continuous - Mathematics - Quantity - Property - Modern philosophy - Philosophy Charismatic - Greek - Greek language - Indo-European - Family - Language - Human - Living - Biology - Natural science - Science - Knowledge - Information - Sequence - Mathematics - Quantity - Property - Modern philosophy - Philosophy Redigerad 18 juni, 2011 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 Fungerar inte för mig. Har provat ett antal nu och alla länkar leder till sin rätta sida. Haha, länkarna ska leda till "sin rätta sida" men så småningom kommer länkarna att ta dig till Philosophy. Första och andra gången jag testade så fastnade jag i en cirkel mellan living, human, biology, mathematic och nånting mer. Testa randoma nån gång mer Det är inte en cirkel. Jag hamnade också på den kedjan, men den tar en till Philosophy den med. Prova börja på Human så ska du se att du kommer rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 Jaha då fattar jag... Ingenting som tog mig med storm men lite nice antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 (redigerad) Redigerad 19 juni, 2011 av SilentViper 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13197494.ab 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 *awesum* 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 (redigerad) Redigerad 19 juni, 2011 av SilentViper 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Va...eller jahaaa...nej förresten...va? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Va...eller jahaaa...nej förresten...va? Snygg bild. Snygg fågel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Tänk om fåglarna hade sett ut så här i Sverige. Då hade jag plötsligt fått full förståelse för alla pansionärer som matar fåglar i parken. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 (redigerad) När vi ändå är inne på djur. http://img815.imageshack.us/img815/8435/bhamcrabzilla.jpg Giant Enemy Crab Redigerad 20 juni, 2011 av Boomer 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts