Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Fungerar fortfarande inte. Provade t.ex. Charismatic, Biology, SVT (som nämnd tidigare), Virus etc... Fungerar verkligen inte för mig.

Ni gör fel i så fall. Kommer man till Mathematic så kommer man till Philosophy.

SVT - Television - Telecommunication - Transmission - Digital - Analog signal - Continuous - Mathematics - Quantity - Property - Modern philosophy - Philosophy

Charismatic - Greek - Greek language - Indo-European - Family - Language - Human - Living - Biology - Natural science - Science - Knowledge - Information - Sequence - Mathematics - Quantity - Property - Modern philosophy - Philosophy

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fungerar inte för mig. Har provat ett antal nu och alla länkar leder till sin rätta sida.

Haha, länkarna ska leda till "sin rätta sida" men så småningom kommer länkarna att ta dig till Philosophy.

Första och andra gången jag testade så fastnade jag i en cirkel mellan living, human, biology, mathematic och nånting mer.

Testa randoma nån gång mer

Det är inte en cirkel. Jag hamnade också på den kedjan, men den tar en till Philosophy den med. Prova börja på Human så ska du se att du kommer rätt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor