Weener Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 http://www.liveleak.com/view?i=872_1228718217 Det där var nog det mest efterblivna jag sett någon göra någon gång. Vad fan tänker man ska hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lochness1 Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 [youtube-old]rn8ULJGboOE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 [youtube-old]rn8ULJGboOE[/youtube-old] Vad är coolt med den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Vad är coolt med den där? Snyggt gjort. Tyckte jag i alla fall. Med tanke på att det är gjort i line rider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Snyggt gjort. Tyckte jag i alla fall. Med tanke på att det är gjort i line rider. Jaha, jag trodde det var originalspelet, haha. Ja, kanske det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 [youtube-old]rn8ULJGboOE[/youtube-old] Haha, häftigt. Kul idé. Såg verkligen ut som spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 heftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 heftigt Grattis, du har upptäckt Banksy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 [youtube-old]8EO71od8J-0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Snälla förklara vilken del av spelet du tyckte var värdelös. Varför måste jag förklara det för? Det är ju min åsikt. Varför har både du och Saleen problem att acceptera att jag inte tyckte Blue Shift var särskilt bra? Nej, jag tycker inte om spelet. Half Life 1 & Half Life 2 är dock båda mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Varför måste jag förklara det för? Det är ju min åsikt. Varför har både du och Saleen problem att acceptera att jag inte tyckte Blue Shift var särskilt bra? Nej, jag tycker inte om spelet. Half Life 1 & Half Life 2 är dock båda mästerverk. Men om du har en åsikt måste du ju ändå ha någon typ av underlag för den åsikten. Om du inte ens kan nämna något som gör att du tycker som du tycker, är det ingen åsikt jag skulle väga särskilt tungt iaf. Inte ens fastän jag snodde din avatar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 (redigerad) Varför måste jag förklara det för? Det är ju min åsikt. Varför har både du och Saleen problem att acceptera att jag inte tyckte Blue Shift var särskilt bra? Nej, jag tycker inte om spelet. Half Life 1 & Half Life 2 är dock båda mästerverk. Du måste ju förstå att ett spel kan vara bra även om du personligen inte gillar det. Jag gillar inte Starcraft eller Fallout 3, men jag förstår varför de har sålt så in i helvete sen de släppts och håller med om att de är rent teknisk två fantastiska spel. Redigerad 16 december, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Bilkrasch = Bilkrasch + bensinläck = Bilkrasch + bensinläck + ytterligare bilkrasch = [youtube-old]wSf7xfMiwus&NR=1[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Bilkrasch = Bilkrasch + bensinläck = Bilkrasch + bensinläck + ytterligare bilkrasch = [youtube-old]wSf7xfMiwus&NR=1[/youtube-old] Whoa! Läste beskrivningen när jag klickade upp länken och enligt personen som la upp videon så dog ingen i olyckan heller. Jäklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Bilkrasch = Bilkrasch + bensinläck = Bilkrasch + bensinläck + ytterligare bilkrasch = Häftig Undrar om han med flaggorna blev bränd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Oj, det såg dyrt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Gissa låt, lekta lite. Tycker detta låter sjukt på något sätt... 02 - Nessaja (Flip & Fill Mix) 01 Ramp(the logical song).mp3 01 - Habibi Halua.mp3 BTW: Detta är på min server så ni kanske inte får net det senare, letar efter en site där man kan ladda upp korta .Mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Bilkrasch = Bilkrasch + bensinläck = Bilkrasch + bensinläck + ytterligare bilkrasch = [youtube-old]wSf7xfMiwus&NR=1[/youtube-old] Ljudet ger en jäkligt maffig impact. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Ljudet ger en jäkligt maffig impact. Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts