spajdermän Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Blå skiftnyckel tänkte jag på. Jag med.. Jag hatar att sådana där aldrig blir "rätt" för min del. Jag vill också kunna säga typ "WOW! Jag tänkte ju på en RÖD HAMMARE! Hur i hela världen?! Get out of my head!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Beige slagborr, vad hände där? Hahahaha! :lol: Jag tänket blå hammare, hade för mig att det var det som var det "rätta" svaret, Men där hade jag fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Jag tänket blå hammare, hade för mig att det var det som var det "rätta" svaret, Men där hade jag fel. Jag har också för mig att det är "rätt" svar. Det alternativa svaret var röd såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 (redigerad) Sånt här är häftigt! Redigerad 24 maj, 2011 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 (redigerad) Jag erkänner att jag är väldigt svag för Magnolia-formulan och att såna här filmer är gjorda för att slå ett visst känslomässigt ackord hos den som tittar men jag blir ändå rätt berörd. 50 människor svarar på en fråga http://www.dump.com/2011/05/21/fifty-people-one-question-video/ Redigerad 25 maj, 2011 av P-C 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Jag erkänner att jag är väldigt svag för Magnolia-formulan och att såna här filmer är gjorda för att slå ett visst känslomässigt ackord hos den som tittar men jag blir ändå rätt berörd. 50 människor svarar på en fråga http://www.dump.com/2011/05/21/fifty-people-one-question-video/ Fyfan du. 06:01, gubben vid 07:34, 08:25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Jag erkänner att jag är väldigt svag för Magnolia-formulan och att såna här filmer är gjorda för att slå ett visst känslomässigt ackord hos den som tittar men jag blir ändå rätt berörd. 50 människor svarar på en fråga http://www.dump.com/...question-video/ Fantastiskt P-C, fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 De flesta svaren var ju rätt jävla värdelösa. Snubben vid 7.40 har den rätta idén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 värd att posta 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Såhär såg det ut efter tornadon i Joplin, USA. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Såhär såg det ut efter tornadon i Joplin, USA. Xerxes mother fucker! Skulle just posta denna länk med tanke på tornadon; http://www.npr.org/blogs/pictureshow/2011/05/26/136683899/before-and-after-street-views-in-joplin Lite före/efterbilder. Slutar aldrig förundras över naturens krafter. Hur mycket skydd, säkerhetsanordningar, bomber och skit vi har så kommer vi aldrig kunna övervinna naturen. Det är en sak som är säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 värd att posta ÄLSKAR att det är så blandat! Visst, en del kunde man gissa men den sista väntade man sig inte lyssna på Gaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Såhär såg det ut efter tornadon i Joplin, USA. Min pappa skulle boka hotell åt oss i den staden samma dag som vi fick reda på om förödelsen. Vi antog att hotellet inte fanns kvar och planerade om vår rutt lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 hahah sinnessjukt 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 hahah sinnessjukt http://www.youtube.c...h?v=ZPjjZCO67WI Bryt! Vi tar om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 (redigerad) hahah sinnessjukt Den där videon är värd så jävla många plus så det är inte sant! Hade jag försökt göra samma i Norrköping så hade jag fått haft samma hjälm som den tredje personen för att inte få hjärnskada när närmaste taxi kört över mig. Försökte visa syrran videon nu när hon kom hem, men hon fattade inte storheten i videon. Den var grym P-C, grym! Edit: Det enda man kan hitta och klaga på, men det betyder inget i det stora hela. Är att alla sångare har samma röst. Men som sagt, vem fan bryr sig? Videon är grym! Jag vill plussa dig igen P-C, men jag kan tyvärr inte. Kanske letar upp ett annat inlägg och kompensationsplussar. Jag lyssnar fan på låten för femte gången, bra mycket bättre än originalet! Plus! Plus! Plus! Redigerad 29 maj, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 (redigerad) Och då är Grand Rapids inte en speciellt stor stad. Detta funkar nog bara i USA. Gillar också låten, har tjejlyssnat en del. Måste ha använt en Segway eller nåt för att filma kalaset? Redigerad 29 maj, 2011 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Är det här på riktigt? Vet inte riktigt var jag ska posta men det är så otrolig så det blir här. Ett medelålders par dansar vid jefferson memorial och blir arresterade. Flera åskådare börjar också dansa i ren protest och blir alla satta i handbojor. Fattar ingenting. http://www.youtube.com/watch?v=jkHg3M6eUB8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts