Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag erkänner att jag är väldigt svag för Magnolia-formulan och att såna här filmer är gjorda för att slå ett visst känslomässigt ackord hos den som tittar men jag blir ändå rätt berörd.

50 människor svarar på en fråga

http://www.dump.com/2011/05/21/fifty-people-one-question-video/

Fyfan du. 06:01, gubben vid 07:34, 08:25. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär såg det ut efter tornadon i Joplin, USA.

Xerxes mother fucker!

Skulle just posta denna länk med tanke på tornadon; http://www.npr.org/blogs/pictureshow/2011/05/26/136683899/before-and-after-street-views-in-joplin

Lite före/efterbilder.

Slutar aldrig förundras över naturens krafter. Hur mycket skydd, säkerhetsanordningar, bomber och skit vi har så kommer vi aldrig kunna övervinna naturen. Det är en sak som är säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahah sinnessjukt

Den där videon är värd så jävla många plus så det är inte sant!

Hade jag försökt göra samma i Norrköping så hade jag fått haft samma hjälm som den tredje personen för att inte få hjärnskada när närmaste taxi kört över mig.

Försökte visa syrran videon nu när hon kom hem, men hon fattade inte storheten i videon. Den var grym P-C, grym!

Edit: Det enda man kan hitta och klaga på, men det betyder inget i det stora hela. Är att alla sångare har samma röst. Men som sagt, vem fan bryr sig? Videon är grym!

Jag vill plussa dig igen P-C, men jag kan tyvärr inte. Kanske letar upp ett annat inlägg och kompensationsplussar. :P

Jag lyssnar fan på låten för femte gången, bra mycket bättre än originalet! Plus! Plus! Plus!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor