Eudoros Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Cute. http://www.wimp.com/dogclever/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Bland det absolut bästa jag har sett på mycket, mycket länge. "If you show me that say, homeopathy works then I will change my mind I will spin on a fucking dime I'll be as emberassed as hell yet I will run through the streets yelling "ITS A MIRACLE" Take physics and bin it water has memory!" 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 (redigerad) Scale of Universe Redigerad 12 april, 2011 av Kebab 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 (redigerad) Nåt för alla sjöfarare eller för dem med barnasinnet kvar: Komihågtabell för Morsekoder En liten hjälp för att memorera morsekod finner du här. Bokstav Morsekod Komihågnamn A . _ Armé B _ . . . Bärplockare C _ . _ . Caesar Sover D _ . . Dalia E . Egg F . . _ . Fia Jansson G _ _ . Guldgruva H . . . . Hi Hi Hi Hi I . . Inne J . _ _ _ Juvelhalsband K _ . _ Kartfodral L . _ . . Liberia M _ _ Mamma N _ . Norge O _ _ _ Ormbunksblad P . _ _ . Paradvapen Q _ _ . _ Qu Qu Li Qu R . _ . Revolver S . . . S S S T _ Te U . . _ USA V . . . _ Visitation W . _ _ Wallinpsalm X _ . . _ X är ett kryss Y _ . _ _ Ynklig ynkrygg Z _ _ . . Zornstudie Funkar förvånansvärt bra! Testa att gläppa lite med pekfingret mot bordet medan du säger ordet, och kolla på punktkoden. Nästan alla stämmer väldigt bra, så om man kommer ihåg namnet så kan man också koden! Det är klart, några är lite skumma men då kommer man säkert komma ihåg dem bara för det. M, O, Q, W, X, Y, Z, är inte så bra men jag kommer just nu inte på några bättre EDIT: Redan innan jag kollat de andra posterna på denna sida visste jag att "häftig" inte var det rätta ordet... Men snacka om att det här inlägget bleknar i jämförelse med ovanstående poster! Redigerad 15 april, 2011 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Klassiker men fortfarande så jävla bra 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2011 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Tydligen är inte detta fake, trots att man tror det när kameran slutar fokusera på bollen vid 0:11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 (redigerad) Tydligen är inte detta fake, trots att man tror det när kameran slutar fokusera på bollen vid 0:11 Man tycker ju att publiken borde vara lite mer exalterad, annars när någon slår ett spin-slag så står de ju upp och firar som min någon brutit fysiklagarna, men när man spinner en boll över vatten och sedan via gräset, då är det ingen biggie. Då kan man gott sitta kvar och vara fin i kanten. Edit: Jag kollade igen med ljud, det är konstigt hur alla på kameramannens sida verkar applådera, medan all annan folk på andra sidan är helt stilla. Redigerad 24 april, 2011 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 Finns fler videor. Jävligt coolt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 Holy fuck! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 (redigerad) Holy fuck! Ändå är den 4 år gammal! Priset på hårddiskar har sjunkit till 0.31 kronor per GB. I exemplet var det 5.4 kronor. Priset på hårddiskar är sjukt billigt att det inte är sant! Edit: inte quota bilder... Redigerad 24 april, 2011 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 (redigerad) Ändå är den 4 år gammal! Priset på hårddiskar har sjunkit till 0.31 kronor per GB. I exemplet var det 5.4 kronor. Priset på hårddiskar är sjukt billigt att det inte är sant! Edit: inte quota bilder... Du har helt rätt! Det här är ju sjukt! Hårddisken jag köpte för 600 kronor för mindre än ett år sedan kostar runt 400 idag...! Edit: *fel siffra* Redigerad 24 april, 2011 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 Jag blir alltid mindblown när jag ser bilder som den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 Fast om den nu är 4 år gammal så överdrevs det en aning med att vi skulle ha en petabyte-hårddisk vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 Fast om den nu är 4 år gammal så överdrevs det en aning med att vi skulle ha en petabyte-hårddisk vid det här laget. Verkar vara att de trodde sig ha kommit på en ny teknik men jag gissar att den inte fungerade Hittar dock ingen information om hur det gick och deras hemsida ser ut att vara från 90-talet och då är jag helt seriös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Man tycker ju att publiken borde vara lite mer exalterad, annars när någon slår ett spin-slag så står de ju upp och firar som min någon brutit fysiklagarna, men när man spinner en boll över vatten och sedan via gräset, då är det ingen biggie. Då kan man gott sitta kvar och vara fin i kanten. Edit: Jag kollade igen med ljud, det är konstigt hur alla på kameramannens sida verkar applådera, medan all annan folk på andra sidan är helt stilla. 2:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 http://pics.kuvaton.com/kuvei/dirty_mind16.gif Wow, häftigt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts