Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Piano Improv får konkurrens över bästa chatroulettevideo! :D

Grymt bra! :D

Skillnaden, om jag ska vara tråkig, är ju att piano improv är just en improvisation, medan det här "bara" var att sätta in ett namn i en färdig text. Men upplägget var sjukt bra, med ombyte och allt :D Gillade verkligen middagsscenen ^_^

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En hyllning till 25 år av Pixar's filmer.

Finns lite från Toy Story 3 så om ni inte sett den än (wow varför inte, vad är det för fel på er) så kan ni bli spoilade lite grann

Bortsett från Hitta Nemo har jag inte sett en enda av de där filmerna och då är jag ändå en barnslig lirare. Problemet med de här nya 3d-animerade skapelserna är att de saknar den känsla och MAGI som fanns i den gamla skolans tecknade filmer; de moderna känns mest bara platta, livlösa och bleka i min mening. Jag säger inte att de alltid är dåliga filmer, tvärtom kan de i vissa avseenden vara rätt bra, MEN rent generellt var det bättre förr!

Nvm den corniga musiken. :whistling:

• Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knasigt att du har sett just Hitta Nemo, vilken är Pixars dåliga film. Jag har inte ens läst trivian på Internet Movie Data Base om Hitta Nemo. Det är ändå vad jag gillar att göra om filmer som jag har sett. Wall-E är -enligt mig- scenografiskt sett deras bästa film, då den faktiskt hänger på det. Åtminstone i första akten. Jag minns inte om det är enbart i den första akten. Enligt mig gör Pixar ett oerhört bra jobb med att utveckla 3D-animationer och jag ser mer än gärna fler filmer därifrån. Vid sidan av har jag läst rykten om att det ska komma en Monsters Inc. 2, som tydligen ska vara bekräftade. Det är lite häftigt, tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knasigt att du har sett just Hitta Nemo, vilken är Pixars dåliga film. Jag har inte ens läst trivian på Internet Movie Data Base om Hitta Nemo. Det är ändå vad jag gillar att göra om filmer som jag har sett. Wall-E är -enligt mig- scenografiskt sett deras bästa film, då den faktiskt hänger på det. Åtminstone i första akten. Jag minns inte om det är enbart i den första akten. Enligt mig gör Pixar ett oerhört bra jobb med att utveckla 3D-animationer och jag ser mer än gärna fler filmer därifrån. Vid sidan av har jag läst rykten om att det ska komma en Monsters Inc. 2, som tydligen ska vara bekräftade. Det är lite häftigt, tycker jag.

Oh, hitta nemo var den första filmen jag "tankade". En polare skickade över MSN. Tog runt 11 timmar :b

Länk till kommentar
Dela på andra sidor