Eudoros Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Ser varken något komiskt eller häftigt med den där filmen. Den visar bara hur tragiska svenskar är. Att sen ha en liten unge som spelar aspackad... nä fy fan. Kalla mig tråkmåns men det där är bara förjävligt. Det beror väl helt på hur seriöst man tar filmen och hur man väljer att se den. Den är ju knappast ämnad för att främja alkoholinmundigande bland unga; videon förlöjligar ju snarare hela situationen med att vara aspackad och thrasa hela stället genom att visa vilken nivå det ligger på... ett barns. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Det beror väl helt på hur seriöst man tar filmen och hur man väljer att se den. Den är ju knappast ämnad för att främja alkoholinmundigande bland unga; videon förlöjligar ju snarare hela situationen med att vara aspackad och thrasa hela stället genom att visa vilken nivå det ligger på... ett barns. Man får ju hoppas på att filmskaparen ville förmedla just det budskapet. Men även om det är det filmen vill visa, kan jag ändå inte riktigt skratta åt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Man får ju hoppas på att filmskaparen ville förmedla just det budskapet. Men även om det är det filmen vill visa, kan jag ändå inte riktigt skratta åt den. Det är ju precis det budskapet skaparen förmedlar..? Tycker filmen är riktigt genialisk. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Tycker filmen är riktigt genialisk. På ett sätt är den väl det, men jag gillar inte att han använder sitt eget spädbarn i en film om alkoholmissbruk. Ja jag är en jävla moralkärring när det gäller småbarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Jazz Skrivet 26 februari, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 (redigerad) Ja jag är en jävla moralkärring när det gäller småbarn Nej, det är du inte. http://www.lolzatwork.com/storage/2010/10/Philosoraptor.jpg Vad är skillnaden mellan ett spädbarn och en lök? Man gråter inte när man skär upp ett spädbarn Den där drog jag för nån månad sen! Den är grym! --------------------------------------------------- Vad är likheten mellan en neger och en traktor? Båda jobbar bäst i kedjor För et som inte fattar: http://www.wallingfords.com/aquiline/images/cut_image.jpg AHAHAHA! Den där var skitkul! Hahaha! Fan vad kul att ha dig här polarn! Redigerad 1 november, 2011 av Jazz 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Nej, det är du inte. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Nej, det är du inte. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Nej, det är du inte. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Hahah det kommer bli kul att se vad Renard svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Renard blev kort och gott ägd, riktigt ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 I Renards försvar har inget som Jazz postade något med riktiga barn att göra 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 I Renards försvar har inget som Jazz postade något med riktiga barn att göra BUUUuuuuuuu! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 http://wimp.com/operationschili/ Och jag är jävligt osäker på om min post ens syntes för att hela jävla sidan vart sönder fucking spammad så här har ni den igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Right. F. FFF. FFFFFFFFFF. FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU.... *dead* 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Jävlar var Renard blev krossad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Ja, shit vad Renard blev sönderägd. Nån som håller med? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 (redigerad) Ladies and gentlemen of the jury, the Commonwealth of GTAsajten thanks you for your services, you are dismissed. In accordance with forum law, I sentence the defendant, Mr. Renard, to three days in the stocks. This court is adjourned. *slam* Back on topic. Redigerad 1 mars, 2011 av Umberto 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 Världsbäst på att vissla, han är sick! http://www.wimp.com/championwhistler/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 Sjuuuuuuuukt åk. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 Världsbäst på att vissla, han är sick! http://www.wimp.com/championwhistler/ Aldrig tidigare har det varit så lätt att lip-synca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts