Jacker Skrivet 7 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 Säkerligen blivit postad förut, men ändå. Och snabbare! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 Är jag otroligt trött eller är det faktiskt någon annan som blir rörd av hur flickan hanterar det hela? Amazing. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 (redigerad) Det är det heller ingen som har påstått... Men du måste ju förstå att om vi redan sett en massa liknande videos innan så blir vi inte imponerade/tycker det är häftigt? Redigerad 8 februari, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 Är jag otroligt trött eller är det faktiskt någon annan som blir rörd av hur flickan hanterar det hela? Amazing. Dom som sätter ljud enbart på ett öra borde döööööööööööööööööööö!!!!!!!!!!!!!! Klarar fan inte att lyssna klart hela! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qR8kLaYMU0E 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 Kanske inte häftigt, men underhållande! Barbra Streisand customisation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qR8kLaYMU0E Jag blir så jävla glad när jag tänker på hur skamligt det måste vara att ha blivit jagade av en tant i deras kretsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 (redigerad) Cool reklam! Redigerad 10 februari, 2011 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 Wut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2011 Kanske inte världens häftigaste grej, men ending-themet till Legend of Mana är på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 13 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2011 Helt sjuk bil och en helt sjuk förare! Han har byggt på den bilen i 5 år snart. Började som en högerstyrd importsupra från Japan. Nu har den en bra bit över 1000hk på hjulen (han testade att bänka den en gång, dynon orkade inte mer än 899hk då) Han har själv byggt de flesta delar till den bilen, han har även byggt om den från högerstyrd till vänsterstyrd! Imponerande som fasen Kanske inte vad de flesta av er tycker är ett "häftigt klipp" Men det tycker jag! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2011 Alltså, hur i helv...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 13 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2011 Jävlar va högt han kommer! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2011 Oupptäkt planet i vårt solsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Jävlar va högt han kommer! Om Halford kom upp i de tonerna idag skulle det vara en förjd att se honom live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Häftig och ytterst stämningsfull trailer för ett kommande spel! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Häftig och ytterst stämningsfull trailer för ett kommande spel! Hands-down den häftigaste och mest emotionella speltrailern jag någonsin sett. Jag har haft ögonen på Dead Island ett tag nu, och den där trailern får mig bara att längta ännu mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Hands-down den häftigaste och mest emotionella speltrailern jag någonsin sett. Jag har haft ögonen på Dead Island ett tag nu, och den där trailern får mig bara att längta ännu mer! Den var riktigt fet! Det enda är väl att det går lite långsamt. ^^ Många gamers har inte tålamodet för långsamma spel/trailers/filmer, typ 14-åriga-black-ops-freaks och stressade WoW-nördar. Det verkar dock vara ett spel jag skulle gilla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts