Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

Jacker
 Share

Recommended Posts

Var hittar man sådana snyggt designade informationsplank? Finns det någon sida som samlar på sådana eller är de bara utströade på nätet? Har sett massor av sådana och nästan alla är extremt intressanta.

En bra fråga som jag dessvärre inte har något svar på. Just denna hittade jag på någon random lolbild-sida. :P Men jag hade också uppskattat om någon satt inne med någon liknande sida för de är som du säger riktigt coola!

------------------

På tal om inget - skapligt croppat! (w00t)

funny-facebook-fails-alenandre-oudin.jpg?w=500&h=426

Redigerad av Eudoros
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte en "häftig grej"-per say. Såg en copypasta på /v/, men jag måste sänga, tårarna höll på att komma. Och känner du ingen direkt relation till det här har du haft en sorglig barndom.

/v/. I want you to relax. I want you to feel weightless.

Put your headphones in, and turn up the sound enough to shut out the world. Get inside your own head.

Pull up youtube.Put this song on. put in your headphones. And when you finish reading, close your eyes.

I want you to lean back. I want you to relax.

I want you to think back, to when you were young. Long before you knew of /v/. Long before anything in this world mattered.

When you lived it day by day. I want you to remember when this was cool. When You'd blow the cartridge, ten maybe 12 times

until it worked. When trying to find and kill all the gold skulltulas was far more important than girls, or money.Let a

balmy warmth cover this memory, paired with a golden light. Almost a dull amber. Like a sunset.

Remember your elementary school. Remember your childhood friends. Few of which you'll ever see again.

Remember relatives who have long since passed.

Pets who no longer require your care, from beyond this world.

Relax /v/. Let me handle your troubles for these few minutes. Let me hold your hand and make sure you're okay.

In a world that couldn't care less about you /v/. I care.

Now close your eyes.

I'll bump this thread while you listen.

I'll be here when you get back.

Fan.. Man är ju vuxen nu.

Redigerad av Mordos
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor