FerkurZ Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Otroligt hur man får lägga ut vapenskaparvideos på youtube. Coolt, men fucking livsfarligt. Ja! Alla ballonger får passa sig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Ja! Alla ballonger får passa sig!! Och ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Och ögon. Ja, men då blir man ju bara blind... Men att kalla det "vapenskaparvideo" är bara dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Ja, men då blir man ju bara blind... Men att kalla det "vapenskaparvideo" är bara dumt... Jag har för mig att starka laserpekare räknas som vapen och är förbjudna att bära på stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Jag har för mig att starka laserpekare räknas som vapen och är förbjudna att bära på stan. Allt över 5 milliwatt är förbjudet och vad jag vet kan dessa inte slita hål i balonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 3D Laser Video Projection Awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 3D Laser Video Projection Awesome Fan va grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Through The Fire And The Flames - 100% [youtube-old]S5GpRJItqjw[/youtube-old] såg precis den här och blev helt "woooooooooooow"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Through The Fire And The Flames - 100% S5GpRJItqjw såg precis den här och blev helt "woooooooooooow"... Finns så många fakefilmer på den där låten nu så man vet inte vad som är äkta eller ej. Han får ju starpower utan att tilta gitarren iaf, vet att man kan få det genom att trycka på någon knapp också men man tycker ju att han bör ha nog med knappar redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Finns så många fakefilmer på den där låten nu så man vet inte vad som är äkta eller ej. Han får ju starpower utan att tilta gitarren iaf, vet att man kan få det genom att trycka på någon knapp också men man tycker ju att han bör ha nog med knappar redan... Starpowern sätts igång av sig självt när man har samlat ihop tillräckligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 "No seriously, people if you are that stupid to think that this is fake because im not tilting the guitar for star power: try pressing the select button on your guitar when you want to activate star power instead of tilting" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Starpowern sätts igång av sig självt när man har samlat ihop tillräckligt mycket. Nej Men när man trycker på Select dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Nej Men när man trycker på Select dock. Wait.. What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Wait.. What? Du har starpower klart, och trycker på Select, då händer det samma sak som om du drog upp gitarren, dvs skiten går igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Hmm, jag har alltid trott att den sätter igång av sig självt efter ett tag men att jag inte är så duktig och därför aldrig har nått dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Hmm, jag har alltid trott att den sätter igång av sig självt efter ett tag men att jag inte är så duktig och därför aldrig har nått dit. Ja du, det stämmer ju inte iaf. Som sagt, nämnde ju att man kan trycka på "nån knapp" (select) för att få Starpower men... Seriöst, när jag spelar GH tycker jag det är bra mycket enklare att tilta gitarren än att försöka pricka ännu en knapp och komma bort sig i melodin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Ja du, det stämmer ju inte iaf. Som sagt, nämnde ju att man kan trycka på "nån knapp" (select) för att få Starpower men... Seriöst, när jag spelar GH tycker jag det är bra mycket enklare att tilta gitarren än att försöka pricka ännu en knapp och komma bort sig i melodin. Selectknappen står upp en bit medan Start istället är nedsänkt och skyddad. Vem vet, är man sådär störd kan man lika gärna hinna med en Selectknapp också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Through The Fire And The Flames - 100% såg precis den här och blev helt "woooooooooooow"... Själv tror jag det är fake. Han missar också en not vid 2:13. Av någon konstig anledning räknad den inte. Det fanns sjukt mycke komentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Själv tror jag det är fake. Han missar också en not vid 2:13. Av någon konstig anledning räknad den inte. Det fanns sjukt mycke komentarer. Det är inte fake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Det är inte fake! Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts