Jacker Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Humortråden bör inte ha monopol på länkar till filmer, etc. Så detta är tråden där vi postar häftig media som inte är humorrelaterad. Det kan vara alltifrån partytrick till spektakulära bilolyckor. Skrift med vatten: [youtube-old]0HeUixe_Lpg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Tsar bomba; sinnessjukt kraftigt kärnvapen. [youtube-old]FfoQsZa8F1c[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Tvål i mikron. [youtube-old]7lAOOwMNodA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Finfint initiativ. Ofta filmer som inte varit rolig, men mycket intressanta postats i humortråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Grymt snyggt gjord leranimation! [youtube-old]LuBwXfg3Mr4[/youtube-old] Redigerad 15 augusti, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Bra initiativ, den här tråden skulle ha skapats för tre år sedan. Hoppas bara att folk lär sig att skriva vad youtubeklippen handlar om (en liten rubrik räcker gott och väl). Själv "orkar" jag aldrig kolla på klipp som jag inte vet vad de handlar om (i t.ex. humortråden) och jag är rädd att ajg missar mycket skoj på grund av det. *Sneglar på VickeX * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Bra initiativ, den här tråden skulle ha skapats för tre år sedan. Hoppas bara att folk lär sig att skriva vad youtubeklippen handlar om (en liten rubrik räcker gott och väl). Själv "orkar" jag aldrig kolla på klipp som jag inte vet vad de handlar om (i t.ex. humortråden) och jag är rädd att ajg missar mycket skoj på grund av det. *Sneglar på VickeX * Whaaat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Ryser varje gång jag ser denna : 2008 os Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Ryser varje gång jag ser denna : 2008 os "Stop showing this for goodness sakes, we don't need to see this again" "The pain of it all, we don't want to see--- there he is again! A very brave lift from the Hungarian; it looks as though he had it at one stage, and it also clipped his back on the way down aswell" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Grymt snyggt gjord leranimation! [youtube-old]LuBwXfg3Mr4[/youtube-old] Haha, den var riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Ryser varje gång jag ser denna : 2008 os Bara jag som inte fattar vad som är häftigt snarare äckligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) k Redigerad 16 augusti, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) Bara jag som inte fattar vad som är häftigt snarare äckligt.. Nja.. läste första posten "alltifrån partytrick till spektakulära bilolyckor.". Antog att man kunde posta sånt. Redigerad 17 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Nja.. läste första posten "alltifrån partytrick till spektakulära bilolyckor.". Antog att man kunde posta sånt. Det där var ju inte någon häftig grej, direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Det där var ju inte någon häftig grej, direkt. Men.. Menade i min förra post att jag läste fel. Won't happen again.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag tycker helt klar att den videon bör vara i denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 col vidjo med mottorcykle kasser yuotube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Make A Fireball [youtube-old]uzkNI4YIU2o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Make A Fireball [youtube-old]uzkNI4YIU2o[/youtube-old] Det där var otroligt!! Måste provas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Det där var otroligt!! Måste provas Samma här! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts