Curly Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Swebitspuss, f'resten? Menar du Sweclockers? Swebits är jag borttagen på p g a inaktivitet. Sweclockerspuss kan du också få, där heter jag tuppel. Jag störde dig på Swebits förut och gav dig en GTAsajtenpuss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Hur ser jag om jag har 64-bitars eller ej? XP, that is. Edit, är det det som man ser på inställningar på bildskärmsinställningar? I så fall har jag 32-bitars. Haha Om du inte vet har du med största sannolikhet 32, men i alla fall: Högerklicka på Den här datorn. Under fliken "Allmänt" och titeln "System" så står det. Microsoft Windows XP Professional Version <år> = 32 bit Microsoft Windows XP Professional x64 Edition Version <år> = 64 bit Sweclockerspuss kan du också få, där heter jag tuppel. Jag störde dig på Swebits förut och gav dig en GTAsajtenpuss. Aw, jag minns det :3 Redigerad 20 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Haha Om du inte vet har du med största sannolikhet 32, men i alla fall: Högerklicka på Den här datorn. Under fliken "Allmänt" och titeln "System" så står det. Microsoft Windows XP Professional Version <år> = 32 bit Microsoft Windows XP Professional x64 Edition Version <år> = 64 bit Ah, då är det 32-bitars jag har. Tack än en gång för hjälpen allesamman, ska fundera riktigt nu och se hur det blir. Redigerad 20 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Budget: Max 6500-7000 inkl frakt. Du ska aldrig få låna pengar av mig. Någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Du ska aldrig få låna pengar av mig. Någonsin. Jag har ändå mycket pengar över. Samt att jag får 8-9k nästa månad också, men det är en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Tar du med OS får du skylla dig själv. Du får: MSI P45-moderkort C2D E8400 ATI HD4850 2GB DDR2 PC6400 500GB HDD Corsair 550W nätagg Blablabla för 6 443 kr, inkl montering och TRE års garanti på komplett. Hej Alexander, Alla våra Komplett-datorer kommer färdigmonterade oavsett om ni ändrar i den med hjälp av konfiguratorn eller inte. Med vänliga hälsningar,Micke, Komplett.se Mhmm. Blir din dator, Cörly. Edit: Och nu var den beställd. Tack för all hjälp! Redigerad 21 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Har fått hem datorn och kopplat in och dragit igång maskineriet nu, är väldigt nöjd hittills! Stort tack till alla som hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts