Gasoline Kiss Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Är inte du NWOBHM fan? Då har man väl inte gula byxor på sig? Rob Halford skulle spytt om han sett dig Jag spydde när han uppträdde tillsammans med Sum 41 så det jämnar väl ut sig I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Danmark är värdelöst och fullt av rasister. Norge däremot, det ser man ju på kartan att det tillhör oss. Vi borde aldrig ha lämnat ifrån oss det. Kan du upplysa en mindre kunnig varfor vi gav bort norge, vill veta bara for vetskapens skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Eller så kräver vi tillbaka allt. Där hade vi ju inte ens hela Norge och Preussen, ditt fä! Kan du upplysa en mindre kunnig varfor vi gav bort norge, vill veta bara for vetskapens skull. Då norden började bli allt mer demokratiskt och parlamentarismens genombrott nådde oss skulle det vara rätt svårt att hålla Norge utan att riskera krig, tyyyp. Redigerad 21 augusti, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Vi ska nu göra en liknelse. Sverige ser ut som en penis. Om ni kollar på en Sverige-karta så ser ni att Skåne län ser ut ganska precis som ett ollon. Kan någon svara mig på denna fråga: hur bra är en penis utan ollon? Redigerad 21 augusti, 2008 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Vi ska nu göra en liknelse. Sverige ser ut som en penis. Om ni kollar på en Sverige-karta så ser ni att Skåne län ser ut ganska precis som ett ollon. Kan någon svara mig på denna fråga: hur bra är en penis utan ollon? Då borde vi kräva att få finlad.. Var är en penis utan en pung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Då borde vi kräva att få finlad.. Var är en penis utan en pung? Touché....aja, finländarne är säkert mezzZzzzigah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Fattar inte ens att folk snackar om detta. Hur fan skulle detta gå till och varför? Det är ju bara förlust. Nu bor jag ju i Malmö men det är inte skälet. Det är bara helt jävla idiotiskt. Dessutom, varför skulle det ens behöva ske? För att det tillhörde den en gång i tiden? Det gjorde stora delar av Sverige, inte bara Skåne. @ Angryaxel: Aldrig sett något liknande O_o och jag bor där. Testa åka till köpenhamn, då jävlar blir det danskt (no shit). Jävla danskar... men det är extremt lätt att åka dit gratis och köpa sprit vid åldern 16. Redigerad 21 augusti, 2008 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Varför skulle vi vilja ge bort Skåne till Danmark? Jag bor inte i Skåne men dom som gör det skulle nog inte bli så glada om vi gav bort dom till Danmark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Ge bort Småland istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts