L_Voll Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Jag vill minnas att sist denna diskussion var uppe deltog jag rätt seriöst, men nu känns det bara löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Jag vill minnas att sist denna diskussion var uppe deltog jag rätt seriöst, men nu känns det bara löjligt. Du kanske har mognat lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Alltså såhär va, försvann Skåne skulle väl snart något annat landskap få inta dess roll, "ful dialekt" "bönder" m.m. Skåne får stanna för min del, inget särskilt jag stör mig på personligen egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Malmö ligger i skåne om du inte visste det? haha aa. En jävla negerstad. Bort med skiten!! Titta bara på rosengård - helt sannslöst värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Du kanske har mognat lite. Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 haha aa. En jävla negerstad. Bort med skiten!! Titta bara på rosengård - helt sannslöst värdelöst. Ett jävla ältande gällande dessa "negrer", hur är det med judarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 haha aa. En jävla negerstad. Bort med skiten!! Titta bara på rosengård - helt sannslöst värdelöst. Ja Sieg Heil på dig med --- Nej, skåne borde inte försvinna från det svenska landskapet, vilka ska vi då håna och tracka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Ja Sieg Heil på dig med --- Nej, skåne borde inte försvinna från det svenska landskapet, vilka ska vi då håna och tracka på? Invandrarna och politikerna räcker väll väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vi får ju även ta och tänka på att vi inte får förlora tredje rikets största stad! "Tredje riket" XD haha aa. En jävla negerstad. Bort med skiten!! Titta bara på rosengård - helt sannslöst värdelöst. Hahhaha korkade outbildade människor får mig alltid att skratta. "titta bara på Rosengård" hahahahahaha ta reda på lite fakta innan du yttrar dig. Pinsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Den här oseriösa diskussionen känns så jävla 2003... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Invandrarna och politikerna räcker väll väl? Njet, jag är inte rasist. Politikerna däremot är ett jävla pack som bara snackar skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Den här oseriösa diskussionen känns så jävla 2003... Håller med till 100%!. Kändes lite småkul med hela 'Gräv Bort Skåne'-vågen när den kom, men nu... Nja. Men å andra sidan känns det rätt danskt att vara i Skåne, jag minns att jag på min förra Malmötripp stötte på väldigt många danskar, mycket kläder med danska motiv, och ett flertal torg var kantade med stora, vajande danska flaggor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) Vote: Nej. Inte för att det är nåt att ha, men sitter man och äter slänger man inte ens de avgnagda kycklingbenen till sin motståndare Det ska vi inte heller göra med Skåne Redigerad 14 augusti, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Ja, bort med Skåne! Medan vi är igång kan vi ge bort större delen av Norrland till Finland, alla namn på geografiska platser är ju mer åt finska hållet än det svenska och så pratar ju människorna där nästan finska. Så bort med Norrland också! För att Norge inte ska känna sig glömda så kan vi ju ge dem större delen av västra Sverige för där pratar de ju så konstigt ändå och håller på och jobbar i Norge istället för Sverige. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) EDIT: LÄSTE FEL är trött, men nej, man ska inte ge bort skåne till danmark. Redigerad 15 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Eller så kräver vi tillbaka allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Eller så kräver vi tillbaka allt. Du tänker i smarta banor, käre Boomer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Du tänker i smarta banor, käre Boomer. Ja, men självklart. Vem skulle våga säga emot Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Eller så kräver vi tillbaka allt. Indeed.. Sverige, Sverige över alla. Sverige över alla i världen! Heh, men Skåne är Skåne, vi behöver Skåne, eller inte. Men ändå, palla bli ett litet land såsom Albanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Klart vi inte ska! Dumheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts