Maimstream Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 När jag var på väg till mitt sommarjobb så lyssnade jag på radion där diskuterade dom (det var skåns radio) om skåne skulle tillhöra Danmark eller Sverige. Så därför så ställer jag frågan här, borde vi ge bort Skåne till Danmark? Diskuter! Du har gjort det värsta en trådskaparen kan göra: inte nämnt din egen åsikt. Vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Du har gjort det värsta en trådskaparen kan göra: inte nämnt din egen åsikt. Vad tycker du? Han vill väl vänta tills han ser vad majoriteten sagt så att han senare bara kan hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vore rätt så kul om det faktiskt gick att gräva bort Skåne och se hur det flyter iväg ut i Atlanten med en massa bönder som står och skriker i panik . Men nej, vi behöver Skåne för att överleva så tyvärr måste Skåne förbli svenskt imo. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Nu har jag fan och med fått nog av alla fördomar mot skåne. Vi e dumma i hövvet Vi e bonniga det vill säga dumma i hövvet Vi är obildade och kan ingenting Vi är inte svenskar.. vi är danskar. Nu vill jag veta varför ni har dessa fördomar mot skåningar... Episkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vote: Ja Bryr mig inte, bor i finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) Nu har jag fan och med fått nog av alla fördomar mot skåne. Vi e dumma i hövvet Vi e bonniga det vill säga dumma i hövvet Vi är obildade och kan ingenting Vi är inte svenskar.. vi är danskar. Nu vill jag veta varför ni har dessa fördomar mot skåningar... Klassiskt... en äkta rabarben. Kanske för att ni är dumma i huvudet, bondiga, obildade och danska? ... och alla som nickar xtreem är fula, långsamma, dåliga på att skala bananer och kan verkligen ingenting om marinbiologi... Redigerad 14 augusti, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 ... och alla som nickar xtreem är fula, långsamma, dåliga på att skala bananer och kan verkligen ingenting om marinbiologi... Då har jag en jävla tur och inte nickar xtreem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Då har jag en jävla tur och inte nickar xtreem. Det var medvetet, jag vill ju inte indirekt förolämpa dig om du inte fattar vinken och ser sarkasmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Skåne är kul att åka till på sommaren. Varmt och skönt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 På Helsingborgsfestivalen förra året var det ett gäng som skrek att jag var bög och frågade hur fan man kunde ha gula byxor på sig så ja, let's give it away... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 På Helsingborgsfestivalen förra året var det ett gäng som skrek att jag var bög och frågade hur fan man kunde ha gula byxor på sig så ja, let's give it away... hahahah, hur fan kan man ha gula byxor på sig?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 På Helsingborgsfestivalen förra året var det ett gäng som skrek att jag var bög och frågade hur fan man kunde ha gula byxor på sig så ja, let's give it away...[RavenEpost] [/RavenEpost] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 På Helsingborgsfestivalen förra året var det ett gäng som skrek att jag var bög och frågade hur fan man kunde ha gula byxor på sig så ja, let's give it away... Är inte du NWOBHM fan? Då har man väl inte gula byxor på sig? Rob Halford skulle spytt om han sett dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Som att ge strupcancer till en hiv-smittad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 På Helsingborgsfestivalen förra året var det ett gäng som skrek att jag var bög och frågade hur fan man kunde ha gula byxor på sig så ja, let's give it away... Dessa? [youtube-old]kIPHk4kUp2k[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Nej, ge inte bort Skåne! Då förlorar jag min efterblivna, sjukt roliga skype-kompis, Niklas Meijer! [youtube-old]s9TDF1lgKLo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Jisses vad töntig tråd. Sverige klarar sig inte utan Skåne. Men visst, jag hade inte haft nått emot att tillhöra nordens största stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vi får ju även ta och tänka på att vi inte får förlora tredje rikets största stad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vi får ju även ta och tänka på att vi inte får förlora tredje rikets största stad! Den var nästan rolig. Vote: Nej. Lika bra att ha kvar skåningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Zzzzzz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts