Fiskaren Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) När jag var på väg till mitt sommarjobb så lyssnade jag på radion där diskuterade dom (det var skåns radio) om skåne skulle tillhöra Danmark eller Sverige. Så därför så ställer jag frågan här, borde vi ge bort Skåne till Danmark? Diskuter! Redigerad 14 augusti, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Rabarben? Ja och nej, dom som vill kan ju eventuellt emigrera till danskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vi behöver skånes jordbruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Jag tycker att vi kan få Danmark istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Jag tycker att vi kan få Danmark istället. Danmark är värdelöst och fullt av rasister. Norge däremot, det ser man ju på kartan att det tillhör oss. Vi borde aldrig ha lämnat ifrån oss det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Danmark är värdelöst och fullt av rasister. Norge däremot, det ser man ju på kartan att det tillhör oss. Vi borde aldrig ha lämnat ifrån oss det. Mjo, men jag tänkte mer på att varför ska vi ge dom Skåne, skulle se väldigt konstigt ut på atlasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Jaaa!! Och när vi endå är igång kamn vi slänga med en vangslast flodhestar och kanske en bit av malmö!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Malmö ligger i skåne om du inte visste det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Varför skulle vi ge bort Skåne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vote: Ja. Pallar inte med alla jävla bönder som roamar där nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vote: Ja. Pallar inte med alla jävla bönder som roamar där nere. Ey asso jellah, Rosengård gangstaz komer cutta daj Nej skämt o sido, Aldrig att Skåne ska tillhöra danskejävlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) Vote: Ja. Pallar inte med alla jävla bönder som roamar där nere. Lycka till i en framtid utan jordbruk och lantbruk Vote: Nej. Redigerad 14 augusti, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 haha ja lätt. bort med skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Ey asso jellah, Rosengård gangstaz komer cutta daj Nej skämt o sido, Aldrig att Skåne ska tillhöra danskejävlarna Lycka till i en framtid utan jordbruk och lantbruk Vote: Nej. Han bor i Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Han bor i Skåne. Kunde du inte ha väntat till fler idioter hade idiotförklarat honom innan du idiotförklarade dom? Jag säger nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Lycka till i en framtid utan jordbruk och lantbruk Vote: Nej. wat tweek seid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Varför skulle vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Nu har jag fan och med fått nog av alla fördomar mot skåne. Vi e dumma i hövvetVi e bonniga det vill säga dumma i hövvetVi är obildade och kan ingentingVi är inte svenskar.. vi är danskar.Nu vill jag veta varför ni har dessa fördomar mot skåningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Nu har jag fan och med fått nog av alla fördomar mot skåne. Vi e dumma i hövvetVi e bonniga det vill säga dumma i hövvetVi är obildade och kan ingentingVi är inte svenskar.. vi är danskar.Nu vill jag veta varför ni har dessa fördomar mot skåningar... Kanske för att ni är dumma i huvudet, bondiga, obildade och danska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts