AngryAxel Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) Tja... Hittade man 125 000 okända gorillor i Kongo (http://www.eskamoe.com/wp-content/2007/09/icon-banana.gif), är det väl inte omöjligt att man hittar en lurvig jätte. Men jag förhåller mig fortfarande skeptisk, tills bättre bilder kan visas. Redigerad 14 augusti, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Tror det är någon sorts gorilla. Tycket den gick onaturligt rakt på videorna. För det första så ser inte en gorilla ut så som den döda i frysboxen. För det andra så är filmen mer än 40 år gammal och den är förmodligen fake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Tror det är någon sorts gorilla. Tycket den gick onaturligt rakt på videorna.Jaha? Så den skulle vara felutvecklad bara för att den är ett monster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Är inte riktigt säker på vad som kan kallas bigfoot egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) Är inte riktigt säker på vad som kan kallas bigfoot egentligen Well, inte jag heller men jag måste erkänna att en 230 cm lång ap-man med 41 centimeter fötter är pretty damn close! Redigerad 14 augusti, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Helt sjukt om det är äkta, bedöm själva. En bild. http://i33.tinypic.com/2mg6x6u.jpg En intervju med killen som hittade kadavret i FOX News. http://www.foxnews.com/video/index.html?pl...49d70b0c12f2749 Vad tror ni? Det verkar ju rätt hjärndött att sitta i en nyhetsstudio och ljuga alla rätt upp i ansiktet, och han lär ju få en jävla massa skit om det visar sig vara fejk. And I'm Santa claus. De har ju inte ens bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 And I'm Santa claus. De har ju inte ens bevis Hahaha. Inte? Det har en jävla sak som är 2.30 lång nerfrösen.. Vad är det då? Inte bevis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Konstigt att ingen här på forumet verkar bry sig speciellt, det är ju trots allt en enorm upptäckt om det visar sig vara sant! Ingen mening att hetsa upp sig innan det är bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Hahaha. Inte? Det har en jävla sak som är 2.30 lång nerfrösen.. Vad är det då? Inte bevis? Men den kan ju vara fake? Nån man i `dräkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Men den kan ju vara fake? Nån man i `dräkt? Som det redan var sagt i tråden så tror jag fan inte att nån går ut i amerikansk TV och ljuger alla rätt upp i ansiktet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Imorgon får vi iallfall svaret på vad det är. Otroligt jävla korkat att ljuga i TV som sagt om han nu gör det. Hur ska han slingra sig ur knipan? Nej usch, nu är det spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Spännande is the Håller med till 100%!. Spännande is the w0rd. Hoppas bara inte att CIA eller något liknande beslagtar materialet och fake-stämplar det för att "skydda" mänskligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Big Foot är cool! Jag har sett big foot i GTASA. Nä nu ljög jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 När skulle den här "presskonferensen" hållas idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Imorgon får vi iallfall svaret på vad det är. Otroligt jävla korkat att ljuga i TV som sagt om han nu gör det. Hur ska han slingra sig ur knipan? Nej usch, nu är det spännande! Det är bara att han skyller på GTA och sen anlitar JT och stämmer R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 När skulle den här "presskonferensen" hållas idag? Sa han inte "friday or saturday"? Jag förmodar att dem får svaren imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Sa han inte "friday or saturday"? Jag förmodar att dem får svaren imorgon. Jaha, okej. För både på Aftonbladet och Expressen stod det att det skulle vara idag. Men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 DNA evidence and photo evidence to be presented at a PRESS CONFERENCE to be held on: Date: Friday, August 15, 2008 Time: From 12Noon-1:00pm Place: Cabana Hotel-Palo Alto, 4290 El Camino Real Palo Alto, California 94306 Presskonferansen kommer alltså börja kl 12. ENligt mina beräkningar är klockan 10.27 i Californien nu (19.27 i Sverige, duh) så snart får vi svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Bilden ser så misstänksamt fake ut.. Men iaf; Date: Friday, August 15, 2008 Time: From 12Noon-1:00pm Place: Cabana Hotel-Palo Alto, 4290 El Camino Real Palo Alto, California 94306 (A Crown Plaza Resort) dvs. 12.00 UTC -8(-7 sommartid). Så, 21.00 Svensk tid börjar den. (om jag nu kan räkna, orkar inte bry mig om det är fel) *edit* Så går det när man sitter men postningsfönstret uppe i 10 minuter för att fixa fram rätt tid, så kommer någon annan och postar skiten man skulle posta innan en själv.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 *text* *text* Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts