Weener Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Helt sjukt om det är äkta, bedöm själva. En bild. http://i33.tinypic.com/2mg6x6u.jpg En intervju med killen som hittade kadavret i FOX News. http://www.foxnews.com/video/index.html?pl...49d70b0c12f2749 Vad tror ni? Det verkar ju rätt hjärndött att sitta i en nyhetsstudio och ljuga alla rätt upp i ansiktet, och han lär ju få en jävla massa skit om det visar sig vara fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Snart hittar dom kanske Leatherface också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Omglolwtfrofllmaoftwftl. Tror med 90 % säkerhet att det är fejk. Vill dock se att dom obducerar den misstänkta storfoten. Om de gör det och kommer med biologiska(?) bevis, så är det ju faktiskt ett riktigt fynd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga, det verkar ju HELT sjukt (om det är sant). Redigerad 14 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Jag är beredd att sätta hundralappen jag tog av min lillebror idag på att det bara är en kostym som är fylld med gamla inälvor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) Om det nu är sant så kommer jag aldrig våga gå i skogen igen Snart hittar dom väll tomtar under stenarna också Expressen På fredag ska jägarna presentera DNA och fotografier på sitt fynd inför världspressen, uppger australiensiska News.com. Lite roligt att det är jägarna som ska presentera allt. Redigerad 14 augusti, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 När bättre bevis kommer, då köper jag det. Men om det är sant, fan vad coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Tror inte riktigt på det men det vore häftigt om det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Den 15:e augusti får vi nog veta säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) Har faktiskt ingen aning. Yay, kom just på att jag måste göra undersökning på nätet. Fick papperet förra veckan. Måste göras inom två veckor. Fräsch tjej som intervjuade honom . Edit: Jag har ingen aning vad den quoten gör där. Ingen aning. Redigerad 14 augusti, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Edit: Jag har ingen aning vad den quoten gör där. Ingen aning. Hahahahaha! Du gjorde min dag, så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Konstigt att ingen här på forumet verkar bry sig speciellt, det är ju trots allt en enorm upptäckt om det visar sig vara sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Klart att det är Bigfoot! Jag tror även attt Loch-ness odjuret och Storsjöodjuret existerar. De som säger att det inte finns några bevis har helt rätt. Det finns inga bevis än. Det är ju därför man måste fortsätta leta. Det här ska jag nog följa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Är det inte Fox som ska vara sjukt opålitliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Konstigt att ingen här på forumet verkar bry sig speciellt, det är ju trots allt en enorm upptäckt om det visar sig vara sant! Så speciellt är det väl inte. En stor apa som har sprungit runt i USA. Only in America. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Njaee tror inte på det. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Tror inte på det tills jag får mer bevis. En bild är inte mycket att hänga i granen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Chewbacca ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 ASCOOLT om det är äkta!! hoppas fan på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Tror det är någon sorts gorilla. Tycket den gick onaturligt rakt på videorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts