Cyper Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag fixade nyss uppkoppling till GTA. Fick en invite från en polare att spela men varje gång jag accepterar står det ''This game session no longer exist. Returning to singleplayer.''. Det är samma sak då han själv accepterar min invitering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag fixade nyss uppkoppling till GTA. Fick en invite från en polare att spela men varje gång jag accepterar står det ''This game session no longer exist. Returning to singleplayer.''. Det är samma sak då han själv accepterar min invitering. Har samma problem när jag ska lira med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tjingeling Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Har samma problem när jag ska lira med en kompis. Detta händer mig med, hur kan man lösa det? Kan jag göra något? Överallt läser jag att "det löste sig" med tiden... hm... ngn kunnig vet väl vad det faktiska felet är o hur man grejjar det...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tjingeling Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Detta händer mig med, hur kan man lösa det? Kan jag göra något? Överallt läser jag att "det löste sig" med tiden... hm... ngn kunnig vet väl vad det faktiska felet är o hur man grejjar det...? INGEN SOM VEEEET!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Nej, det är ingen här som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tjingeling Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Nej, det är ingen här som vet. Det var ju synd. Ingen som vet vart man kan vända sig för mer information om just det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Det var ju synd. Ingen som vet vart man kan vända sig för mer information om just det problemet? Jag har hört att en hemsida som heter Google kan vara ganska bra om man vill ha svar på saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tjingeling Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Jag har hört att en hemsida som heter Google kan vara ganska bra om man vill ha svar på saker och ting. hahah... skojjar du eller. Det var så jag hittade denna sidan. =) / Tjing tjiiing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag har hört att en hemsida som heter Google kan vara ganska bra om man vill ha svar på saker och ting. www.justfuckinggoogleit.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag har hört att en hemsida som heter Google kan vara ganska bra om man vill ha svar på saker och ting. Geniet uppenbar strikes agian. Googla har jag gjort. Gått igenom forum och läst om det. Följde råden (bl.a. att öppna några specifika portar) men det funkade inte. Ibland är det effektivare att fråga på ett gtarelaterat forum istället för att använda Google i timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Du behöver kanske ändra din NAT-typ. Det man vill ha är NAT-typ 1 eller 2. Det betyder att all is fine. Different PS3 NAT Types and Meanings (Generalized) * NAT Type 1 You are either NOT behind a router/firewall OR you have already DMZ enabled your PS3. Your PS3 is connected properly and you shouldn't run into any issues. * NAT Type 2 Your PS3 is connected to a router. Your PS3 is connected properly and you shouldn't run into any issues. * NAT Type 3 You are behind a router/firewall. While your PS3 may be able to connect to the PSN and perform downloads/updates other functions may not work as intended. Länk på forums.qj.net. Tror det ska finnas en tråd om hur man gör den till DMZ också, men den var nog på PSUnderground och inte QJ. Testa den där så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 För mig så funkade det några månader senare. Kanske inte så mycket till tröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Registrerade mig på Social club och plötsligt så funkade det. Åtminstånde en gång - Efter en match slutade det fungera totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts