RavenE Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Så dum är jag inte, Men hittar ingen ikon .. ? Det kommer fram automatiskt uppe i vänstra hörnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Man behöver Adobe Flashplayer för att se den, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Yepp, it be flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Dubbelpost ftw lol Märkte att webcammen sabbade upp sidan totalt om man hade lägre upplösning än mig Fixxat det nu.. alla som kör med normal upplösning bör klara sig Äggen har börjat få en mer orange färg, dom var vita från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Äggen har börjat få en mer orange färg, dom var vita från början Haha, vilken drastisk förändring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Äggen borde väll vara kläckte nu eller? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Händer det något? Jävla blufföretag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Inget än.. Kanske dåliga ägg eller dåligt vatten.. Ska köpa destillerat vatten på flaska och testa med det istället (tog vatten från en avfuktare innan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Hur går det Gizmo? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Hur går det Gizmo? =D Vad blevd det egentligen av andra omgången? Första blev ju inget. Läste i bloggkomentaren att någon annan hade fått det å fungera. Vem var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Fungerar det inte? Fan, jag hade krävt mina pengar tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Får seriöst starka SeaMonkeys vibbar av de här små liven Om ingen har slängt dem så har jag nog mitt lilla akvarium och en halv påse ägg kvar. Måste kollas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Andra omgången startar nån gång denna veckan då jag har varit i tyskland <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts