GiZmo Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Hur länge lever de där små krypen? .......och de lever i 20-90 dagar. smygreklam: http://triops.blogg.se/ Redigerad 13 augusti, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Hur länge lever de där små krypen? de lever i 20-90 dagar. -- Redigerad 13 augusti, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 =) dont forget to bookmark http://triops.blogg.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Nog tråkiga djur efter en dag, eller nån timme... =/ Fånga en gråsparv eller en skata och sätt i bur. Det är coolare. Min kompis hade en gädda i ett akvarium. Han fiskade upp den när den var liten och den blev flera år. Blev jätte stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Detta påminde mig om sea monkeys. Jag hade sådanna när jag var liten till min lillebror välte ut alla så att dom dog. Jag kanske köper ett deluxe-paket när jag har pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Fått dom nu, håller på att fixxa med vattnet.. Sen ska näringen ligga i vattnet i typ 8 timmar o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Fått dom nu, håller på att fixxa med vattnet.. Sen ska näringen ligga i vattnet i typ 8 timmar o_o Tufft, du får slänga ihop en film på dem sen Gizmo. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Uppdaterat bloggen me lite bilder på paketet, innehållet samt ze progress http://triops.blogg.se/ Redigerad 15 augusti, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 GiZmo, på bloggen så är det ju nån kamera grejs högst upp.. är det live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 GiZmo, på bloggen så är det ju nån kamera grejs högst upp.. är det live? Yes, leker runt med det just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Jag drömde att den här tråden var låst. Iafl så tycker jag inte att tripos är häftigare än något annat djur, bara äckligare. edit: triops Redigerad 15 augusti, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Sure thing Nog tråkiga djur efter en dag, eller nån timme... =/ Säger sköldpaddemannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 "Do not eat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Roligt med webcamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Ska dumpa i äggen 21.15 Kolla om ni vill, dom ska tydligen kläckas direkt efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Har du satt i de, ser inte dom. kollade när du rörde runt på kameran men man såg inte nå bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 dom är typ über små :/ du ser nått som flyter på ytan, det är äggen! Det står "direkt" "instantly" överallt när de gäller kläckningen, men läste runt lite och det tar tydligen 18-48 timmar.. kanske är för nylagda ägg kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hur ser man på camen? o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hur ser man på camen? o: http://triops.blogg.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 http://triops.blogg.se/ Så dum är jag inte, Men hittar ingen ikon .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts