The Dude Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 (redigerad) Japp, bara att rösta på. Diskutera gärna metoder som ni föredrar och hur ni tror utvecklingen med kommunikation över Internet kommer ske. Jag använder MSN, Facebook, Epost och IRC för att kommunicera med vänner online. Men det känns som att Facebook kommer att ersätta MSN mer och mer, iaf för min del eftersom folk är online allt mer sällan men däremot kollar Facebook regelbundet. Ifall de bara utvecklar chattfunktionen lite tror jag att de kommer sno mycket mer mark än vad de redan har. Redigerad 12 augusti, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Använder du msn chattklient: Ja. På vilka andra sätt kommunicerar du med vänner över Internet?: Inget av de sätten. Jag kan inte rösta eftersom jag måste välja någonting på fråga två. Nåväl, jag använder bara msn för att kontakta kompisar, får jag inte kontakt via msn så är det telefon som gäller. Om det är brådskande vill säga, är det inte brådskande så kan det ju vänta tills personen kommer till datorn och svarar på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag kan inte rösta eftersom jag måste välja någonting på fråga två. Oj, glömde det alternativet. Fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag använder msn och Playahead. Playahead gillar jag egentligen inte så mycket men nästan alla jag känner har det så jag känner mig tvungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 (redigerad) Använder självklart MSN, det är ett måste. Och eftersom jag producerar musik så använder jag även Myspace, men dock inte för att kommunicera med vännerna. Bilddagboken använder jag även väldigt ofta, väldigt bra sida för att kommunicera och dela med sig av bilder!. När jag har hittat det artistnamnet jag vill ha så kommer jag skaffa Last.fm. Redigerad 12 augusti, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Använder Skype otroligt mycket och är inne på olika forum rätt så ofta. Men MSN använder jag otroligt sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 MSN ftw! Sen hänger man lite på IRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 (redigerad) Msn - Ja. Inne nästan alla vakna timmar, även afk. Annat : Xfire då det funkar till alla spel man kör (CoD4, Dota just nu) Redigerad 12 augusti, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Använder MSN, Skype, BDB, Ventrilo/TS. MSN och BDB för alla möjliga, Skype lite då och då, och Vent/TS för spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag använder MSN dagligen ja. Bästa sättet att få kontakt med folk imo. Ventrilo använder jag också dagligen då jag spelar rätt så mycket CS 1.6. Skype använder jag också då och då. Mycket pga att hålla kontakten med äldre vänner som jag lämnade kvar i Karlskoga. E-mail använder jag skapligt också. Kollar min mail varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Använder skype och MSN mycket. Ventrilo och IRC händer väl lite då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 MSN använder jag. Mest för att logga in och kolla mailen. Men för det mesta orkar jag inte chatta med någon. Facebook använder jag också, om än sällan. Och så har vi Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 MSN, Ventrilo, e-mail, IRC och... Hamsterpaj! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 msn vent irc bilddagboken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Några forum, skype och msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Msn; Myes Använder Bdb, facebook, skype, mail, irc, vent och diverse forum =) Redigerad 13 augusti, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Använder bara msn, allt annat tar för lång tid att diskutera saker osv. Ett stort plus är att alla har msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Jag använder MSN varje dag, annars brukar jag bara titta E-posten. Redigerad 13 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Msn, vent och irc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag använder MSN. Det enda jag använder frekvent är Bilddagboken. Jag brukade använda Facebook men mina vänner blev inaktiva där och emo-killen i klassen som har en MySpace till sitt band klankade ju ner på Facebook tillräckligt mycket för att få klassen att börja hata oss Facebook-användare så vi slutade med det Men jag ska nog skaffa en ny snart, ska vi bli kompisar? Jag använder Last.FM rätt ofta faktiskt när det gäller random snack om musik och liknande. Nu har jag bara 6-7 vänner där så jag använder det inte såå mycket för att näst intill ingen annan är aktiv där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts