Mateu Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Tjena jag undrar vad episopderna handlar om som man skan spela på Xbox? är det nya storyn eller är det bara fler sidoruppdrag? kan man få det till PS3? hört att man kan få flera nya stadselar eller städer via episoder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Tjena jag undrar vad episopderna handlar om som man skan spela på Xbox? är det nya storyn eller är det bara fler sidoruppdrag? kan man få det till PS3? hört att man kan få flera nya stadselar eller städer via episoder. vad jag vet så är det ingen som vet detta ännu förutom utvecklarna då och sen det ang. om Ps3 kommer få dessa har varit diskutioner kring väldigt länge.. allt vi kan göra är att hoppas på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts