Flinta Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jahopp, då har min nissan 200sx s14 blivit klar då dags att släppa den här med.. jag orkar inte skriva om allt till svenska, så ni får releasen skriven på engelska Kommentera gärna Released! -------------------------------------------------------------------- Nissan 200SX S14 By Flinta Download Copyright © Flinta - All Rights Reserved 2008 ..::Used Tools::.. 1. Zmodeler2 2. Adobe Photoshop CS2 3. Txd Workhop 4. Notepad 5. GTASA-Ultimate Editor 6. DX 3d-ripper 7. 3D Studio Max ____________________________________________________ Thanks you all for these wonderful tools. Send me an e-mail for questions or permission to edit/release it for any other game to: Flintasmodding@gmail.com I DON´T TAKE REQUESTS! ____________________________________________________ Thank you alot for the rips Wired! ____________________________________________________ Website: Http://Flintasmodding.googlepages.com Thanks for everything: http://carbongear.1forum.biz & http://Ascendence.net ____________________________________________________ -------------------------------------------------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Först! kollar värkligen in den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Nästan så man blir sugen på att installera GTA SA igen bara för den där o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Jävligt vacker! Varje gång jag ser dina arbeten blir jag mer och mer sugen att installera GTA SA igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Snyggt Flinta! Men du skulle använt lite snyggare fälgar och inte orginal fälgarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 15 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Snyggt Flinta! Men du skulle använt lite snyggare fälgar och inte orginal fälgarna Tackar tackar fan, jag tyckte orginal var fränt ^^ Jävligt vacker! Varje gång jag ser dina arbeten blir jag mer och mer sugen att installera GTA SA igen. Tack ska du ha! Det är bara att installera och ge feedback serrö Nästan så man blir sugen på att installera GTA SA igen bara för den där o.O Som jag sa till I lo, bara att installera o ge feedback.. ^^ Enkel installation.. img tool och anteckningar.. typ 2-3 minuter och så är den i spelet med de kitt du vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag har installerat den nu, men när jag försöker komma in i bilfan så går det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 18 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Jag har installerat den nu, men när jag försöker komma in i bilfan så går det inte Bilen är högerstyrd, så du måste använda min handling eller programmera om den handling du använder till högerstyrd genom att ersätta seat offset värdet med från en "0" till en "1" i början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts